Badania w punktach styku pozwalają na diagnozę satysfakcji konsumentów i jej prezentację w postaci mapy punktów styku. Jak wygląda analiza danych i ich wykorzystywanie w procesie projektowania doświadczenia konsumenta?
W planowaniu procesu sprzedaży i obsługi konsumenta współcześnie korzysta się z metodologii projektowania usług (ang. service design), a jedną z najczęściej pojawiających się w nomenklaturze projektantów usług frazą jest „punkt styku”. Punkt styku (ang. touchpoint) to miejsce (fizyczne lub wirtualne), w którym konsument ma kontakt z marką. Szerokie pojęcie punktu styku1 obejmuje interfejsy cyfrowe, opakowania, obsługę osobową i bezosobową, usługi lub produkty dostępne dla klienta przed, w trakcie i po zakończeniu procesu sprzedaży w środowisku zarówno B2B, jak i B2C.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.