Mały, modny i czerwony – tak samochód współczesnej kobiety ocenia wciąż ponad połowa pytanych mężczyzn. Mężczyźni raczej nie robią zakupów codziennych, a na pewno nie kupują samodzielnie w kategorii: moda, produkty dziecięce czy kosmetyki – tak zgodnie twierdzą pytane Polki i pytani Polacy. A jaka jest prawda?
Wesprzyjmy się danymi. Niedawne badanie „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach”, do udziału w którym zaproszono ponad 2500 internautów, odkrywa sporo nowych informacji dotyczących zwyczajów zakupowych nowoczesnych kobiet i mężczyzn. Stawia także pod znakiem zapytania kilka wciąż powszechnych stereotypów na temat tego, jak, co, gdzie i dlaczego kupują Polki i Polacy.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.