Trudna sztuka dawania prezentów

Tekst otwarty Promocyjny nr 53/2020
Trudna sztuka dawania prezentów

Obdarowywanie to nie lada sztuka. Gdyby tak nie było, w domach nie zalegałyby nietrafione prezenty, z którymi nie wiadomo, co zrobić. Jeszcze gorzej bywa z podarunkami biznesowymi – w końcu ile potrzeba kalendarzy, pendrive’ów czy firmowych kubków. A przecież tym, co liczy się w biznesie, są szczegóły i dobre wrażenie. Zadbajmy o nie!

Często okazuje się, że to detale decydują o sukcesie lub porażce. Na każdym etapie warto więc przykładać wagę do pozornie nieznaczących drobiazgów. Jednym z elementów dbania o wizerunek firmy są z pewnością prezenty, o ile – rzecz jasna – podejdziemy do tematu poważnie. Obdarowywanie, tak klientów, partnerów biznesowych, jak i współpracowników, rządzi się bowiem kilkoma regułami.

  1. Pokażmy partnerowi, że przemyśleliśmy prezent, który dla niego wybraliśmy

    W sytuacji idealnej znamy naszego partnera na tyle dobrze, że jesteśmy w stanie zindywidualizować dla niego prezent. Jeśli jednak dopiero zawieramy lub zawarliśmy umowę z kontrahentem i nie znamy jego upodobań, lub gdy zależy nam na wyborze prezentu, który posłuży nam również w relacjach z innymi partnerami, dobrze przemyślmy wybór upominku.

  2. Wybierzmy prezent, który będzie wizytówką naszej firmy

    Kolejny kalendarz, kubek czy pendrive z dużą pewnością nie przyda się naszym partnerom. Często bowiem lepiej powstrzymać się przed dawaniem prezentów, niż wybrać taki, który powieli los innych mu podobnych i w konsekwencji nie będzie przywodził żadnych skojarzeń z naszą firmą.

  3. Postaw na elegancję

Klasyczne, eleganckie prezenty sprawdzą się dużo lepiej niż upominki, które z powodzeniem moglibyśmy rozdawać jako gratisy na konferencjach lub imprezach targowych. Pamiętajmy, detale naprawdę mają znaczenie!

„Kurs wiedzy o winie” – legendarna książka z logotypem twojej firmy.

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący, jak i prawdziwi eksperci. Książka jest jedną z najważniejszych pozycji wydawniczych w języku polskim na temat wina. Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie, pełnej ciekawostek i anegdot. Bieżąca edycja została dodatkowo poszerzona o rozdział dotyczący win polskich, którego autorem jest Wojciech Bońkowski.

Wydawca postawił nie tylko na walory estetyczne (wysoką jakość druku i elegancję wydania), lecz także dał możliwość stworzenia specjalnej, spersonalizowanej edycji książki (custom edition). W ramach custom edition publikacja otrzymuje unikatową obwolutę trwale noszącą elementy identyfikujące firmę, jak logotyp, prezentację przedsiębiorstwa, a także okolicznościowe życzenia dla partnerów lub/i współpracowników. Taki niebanalny upominek skutecznie wspiera programy lojalnościowe, nagradza podwładnych lub kontrahentów i pozwala wyróżnić się z tłumu podobnych sobie prezentów biznesowych. Ta książka przetrwa lata i z pewnością ucieszy obdarowanych!

Zainteresowanych personalizowaną edycją książki, zapraszamy na stronę: www.kevin-zraly-kurs.pl lub do kontaktu osobistego pod numerem telefonu: +48 61 226 13 22.

Zobacz również

Jak pandemia zmieniła sposób kupowania?

Jak pandemia zmieniła sposób kupowania?
  • Jak dopasować działania sprzedażowe do nowych realiów związanych z pandemią?
  • Jak zorganizować sprzedaż, aby wykorzystać okazję, którą stawia przed nami rynek?
  • Jak segmentować klientów w dobie koronawirusa?
Czytaj więcej

Żeby klient od ciebie kupił, najpierw ty... kup od klienta?

Żeby klient od ciebie kupił, najpierw ty... kup od klienta?
  • Kiedy strategia wzbudzania w kliencie wzajemności poprzez zakup produktu/usługi jego firmy jest skuteczna?
  • Dlaczego przed zastosowaniem takiej metody warto się dobrze zastanowić, czy nie przyniesie nam ona szkody?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama