Strategie

Tylko on-line nr 50/2020

Epidemia się skończy. Przygotuj swój dział sprzedaży do nowej rzeczywistości

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie działania należy podjąć, by przygotować pracowników działu sprzedaży na nowe otwarcie po pandemii?
  • Jakie narzędzia mogą wspomóc zespół w nowych realiach sprzedażowych?
Czytaj więcej
nr 50/2020

Od telemarketera do menedżera

SS_50_84.jpg
  • Jakie umiejętności pozwala zdobyć praca „na słuchawce”?
  • Jak zdobyte w ten sposób kompetencje mogą zaprocentować w przyszłości na stanowisku menedżerskim?
Czytaj więcej
nr 50/2020

Zarządzanie przez wartości

SS_50_42.jpg
  • Na czym polega koncepcja zarządzania przez wartości?
  • Jak zbudować składowe systemu zarządzania przez wartości?
  • Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w przypadku stosowania tej formy zarządzania?
Czytaj więcej
nr 50/2020

Serce czy rozum, czyli rzecz o zarządzaniu sprzedażą produktów premium

SS_50_37.jpg
  • Dlaczego sprzedając produkty premium, należy porzucić model klienta racjonalnego?
  • Dlaczego motywacja jest ważniejsza od kompetencji?
  • Jaką rolę w zakupach pełni mózg gadzi, a jaką mózg ssaczy?
  • Dlaczego nie należy edukować potencjalnego klienta w sprzedaży produktów premium?
Czytaj więcej
nr 50/2020

Zarządzanie Key Account Managerami ‑ największe wyzwania

SS_50_32.png
  • Dlaczego rola KAM-a w firmie jest tak istotna?
  • Jakie są najważniejsze zadania szefa sprzedaży związane z zarządzaniem KAM-ami?
  • Jakie cele należy stawiać specjalistom ds. obsługi kluczowych klientów?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 50/2020

Ocena konkurencji w kluczowych czynnikach sukcesu firmy – wykres radarowy

CiRZ_209_30.jpg

Prowadząc firmę, musimy stale kontrolować wszelkie wskaźniki. Ważne jest, żeby sprzedaż utrzymywała się na wysokim poziomie lub też z każdym rokiem rosła. Jak wiadomo na wynik sprzedaży wpływa wiele czynników zewnętrznych oraz wewnętrznych, dlatego analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pozwoli na podjęcie kroków na kolejny rok. Istotnym elementem jest punkt odniesienia, czyli w naszym przypadku...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 50/2020

Analiza porównawcza w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami

Niniejsze opracowanie jest poświęcone metodom porównań, jakie może przeprowadzić mały i średni przedsiębiorca, aby osiągnąć stabilność na rynku, a także umocnić swoją pozycję względem konkurencji, działającej w tym samym sektorze. Głównym instrumentem zarządzania (lub w szczególnym przypadku controllingu), w którym wykorzystuje się analizę porównawczą jest benchmarking. Dzięki niemu dokonuje się nie...

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 49/2020

Controlling otoczenia i sytuacji firmy

CiRZ_5_35.jpg

Analiza otoczenia firmy to nie tylko analiza konkurentów. To badanie rynkowych szans, analiza własnych zasobów i finalne zderzenie, co nasza firma może robić lepiej i jak powinna unikać zagrożeń. Jak zatem wykonać dobrą analizę otoczenia? Jakich metod użyć? Jak uniknąć błędu marki Gerber i Grycan? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama