Strategie

no. 45/2019

Budowanie przewagi konkurencyjnej w B2B

SS_45_38.jpg
  • Dlaczego, chcąc zbudować przewagę konkurencyjną w B2B, szef sprzedaży musi przestać patrzeć w pierwszej kolejności na wynik?
  • O jakie podstawowe wartości trzeba zadbać, by zdobyć zaufanie klienta biznesowego?
  • Dlaczego współpracujący z nami kierowca i magazynier powinni przejść szkolenia z komunikacji i budowania wizerunku?
Read more
no. 45/2019

Zarządzanie kategoriami produktów w relacjach z sieciami handlowymi

SS_45_42.jpg
  • Z czego zwykle rozliczany jest kupiec i jakie mogą być jego KPI?
  • Jak wykorzystać te informacje z korzyścią dla sprzedaży naszych produktów?
  • Co powinna zawierać prezentacja dla kupca dotycząca zmiany cen?
Read more
Open access no. 45/2019

Zwinne zarządzanie w sprzedaży

SS_45_48.jpg
  • Czym jest zwinne zarządzanie?
  • Jak można je zaimplementować w sprzedaży?
  • Czym jest przyczyna źródłowa i jak do niej dotrzeć?
Read more
no. 45/2019

Kiedy sprzedaż nowego produktu zawodzi

SS_45_52.jpg
  • Jakie są najczęstsze przyczyny braku powodzenia nowych produktów?
  • Co na pewno nie pomoże w sprzedaży nowego produktu?
  • Które działania mogą okazać się najbardziej skuteczne?
Read more
no. 45/2019

Jak oswoić chatbota, cz. 1

SS_45_79.jpg
  • Jak działają chatboty?
  • Kiedy warto rozważyć ich wprowadzenie w firmie?
  • Od czego zacząć proces tworzenia i implementacji chatbota w firmie?
Read more
no. 44/2019

Zimne telefony, które rozgrzeją sprzedaż do czerwoności!

SS_44_78.jpg
  • Co odróżnia cold calling od telemarketingu?
  • Jakie są najczęstsze pytania menedżerów, których zespoły wykorzystują cold calling, i tych, którzy dopiero planują go wprowadzić?
  • Jak zacząć stosować cold calling, by przynosił rzeczywiste efekty?
Read more
no. 44/2019

E‑mail marketing na usługach szefa sprzedaży

SS_44_47.jpg
  • Jakie wnioski płyną z ogólnopolskiego badania poczty elektronicznej, przeprowadzonego przez SARE w drugiej połowie 2018 r.?
  • O czym należy pamiętać w prowadzeniu działań e-mail marketingowych, by były one skuteczne?
  • Jak prawidłowe targetowanie wpływa na efektywność kampanii?
  • Czy wysyłka mailingów do baz zewnętrznych nadal przynosi efekty?
Read more
no. 44/2019

Myślenie strategiczne w sprzedaży

SS_44_30.jpg
  • Z czego wynika większość porażek handlowych?
  • Jakie są fundamenty skutecznej strategii sprzedaży?
  • Jakie obszary należy uwzględnić przy strategicznym planowaniu sprzedaży?
Read more

Next
page

Nastęna stron

Current issue

Go to

Partners

Reklama