Strategie

nr 55/2021

Do czego przydadzą się szefowi sprzedaży metody zarządzania projektem (cz. 2. Agile)

Do czego przydadzą się szefowi sprzedaży metody zarządzania projektem (cz. 2. Agile)
  • Czym są zwinne metodyki zarządzania projektem i czym różnią się od tych klasycznych?
  • Które z nieoczywistych narzędzi zwinnego zarządzania mogą okazać się przydatne?
  • Czy techniki zarządzania projektowego należy oceniać przez pryzmat niskich wskaźników efektywności?
Czytaj więcej
nr 55/2021

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy?

Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy?
  • Jakie dane należy w pierwszej kolejności poddać analizie, by znaleźć zasoby finansowe i ludzkie do zajęcia się najbardziej zyskownymi działaniami w firmie?
  • Jak budować społeczność wokół swojej marki/produktu?
  • W jaki sposób powinniśmy zmienić myślenie o klientach?
Czytaj więcej
nr 55/2021

Jak ustalać priorytety handlowcom?

Jak ustalać priorytety handlowcom?
  • Od czego zacząć proces ustalania priorytetów w zespole handlowym?
  • Jakie kryteria należy brać pod uwagę, ustalając priorytety handlowcom?
  • Jakie narzędzia technologiczne mogą pomóc kontrolować realizację poszczególnych zadań?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 55/2021

Jak pracować nad swoją umiejętnością adaptacji do nowych warunków

Jak pracować nad swoją umiejętnością adaptacji do nowych warunków

Nowe warunki i szybkość ich następowania, nie tylko w biznesowym środowisku, ale również w życiu osobistym, stały się normą. Jak należy wobec tego do nich podejść, by czas potrzebny na adaptację był krótki, a skutki coraz lepsze? W poniższym artykule dowiesz się, jak polubić zmianę i czerpać z niej korzyści.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 55/2021

Komunikacja marki w czasie kryzysu

Komunikacja marki w czasie kryzysu
  • Jak przystosować sposób komunikacji do kryzysu?
  • Jak pandemia zmieniła życie naszej persony?
  • Jaka powinna być strategia komunikacji na czas kryzysu?
Czytaj więcej
nr 54/2021

Przekonaj zespół do modelu abonamentowego

Przekonaj zespół do modelu abonamentowego
  • Dlaczego warto zarabiać na modelu abonamentowym?
  • Jak wprowadzić taki model w swojej firmie?
  • Jakie są najczęstsze obawy handlowców związane ze sprzedażą w modelu subskrypcyjnym?
Czytaj więcej
nr 54/2021

Do czego przydadzą się szefowi sprzedaży metody zarządzania projektem (cz. 1. Waterfall)

Do czego przydadzą się szefowi sprzedaży metody zarządzania projektem (cz. 1. Waterfall)
  • Czym w istocie jest zarządzanie projektem?
  • Kiedy uporządkowane projektowe podejście staje się niezbędne w zespole sprzedawców?
  • Jakie narzędzia zarządzania projektem mogą być na co dzień przydatne w dziale sprzedaży?
  • W jaki sposób kończyć spotkanie, aby ustalenia były motywujące i łatwe do monitorowania?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama