Strategie

Tylko on-line nr 62/2022

Rabaty w marketingu – jak sprawdzić, czy system rabatowy w firmie dobrze działa

Rabaty w marketingu – jak sprawdzić, czy system rabatowy w firmie dobrze działa

Bez względu na to, ile mówi się o „cebulach”, „nosaczach afrykańskich” czy „Marianie i Barbarze”, wszyscy lubimy rabaty, promocje i wyprzedaże. W sektorze MŚP stosuje je aż 80% firm1. Dobrze pomyślane są bowiem transakcjami win–win, a efektywna polityka rabatowa może przynosić rewelacyjne efekty sprzedażowe. Kiedy tak się dzieje? Jak sprawdzać, czy system rabatowy w firmie dobrze działa? I wreszcie:...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 62/2022

Audyt marketingu i sprzedaży ‑ czy każda firma go potrzebuje?

Audyt marketingu i sprzedaży - czy każda firma go potrzebuje?

Marketing i sprzedaż to dwa newralgiczne obszary przedsiębiorstwa. To właśnie te funkcje wiążą organizację z jej klientami. Audyt tych procesów ma pozwalać na przeprowadzenie ich obiektywnej, wielowymiarowej oceny oraz wyznaczenie słabych stron strategii marketingowej i sprzedażowej. Jego celem jest również zaproponowanie rekomendacji, które przyczynią się do zwiększenia rentowności sprzedaży czy poprawy...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 62/2022

Jak sprawdzić swoje umiejętności zarządcze?

Jak sprawdzić swoje umiejętności zarządcze?
  • Jakich szefów potrzebują zespoły w 2022 r.?
  • Jakie są cechy dobrego menedżera?
  • Jak możesz pracować jako dobry menedżer nad swoją samoświadomością?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Jak skutecznie komunikować wyprzedaże i promocje?

Jak skutecznie komunikować wyprzedaże i promocje?
  • Na co warto zwrócić uwagę, wprowadzając do sklepu sezonowe promocje cenowe?
  • Jak komunikować wyprzedaż sezonową i specjalne rabaty?
  • Jak inne marki informują o cyklicznych przecenach?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Co zrobić, aby zespół osiągnął cele?

Co zrobić, aby zespół osiągnął cele?
  • Czy są sprawdzone metody na to, aby zespół sprzedaży osiągał wyznaczone cele?
  • Co przyspieszy i ułatwi osiąganie tych celów?
  • Czym są mikrocele?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Zmiana modelu dystrybucji, czyli kiedy zacząć sprzedawać bezpośrednio klientom?

Zmiana modelu dystrybucji, czyli kiedy zacząć sprzedawać bezpośrednio klientom?
  • Kiedy warto zastanowić się nad samodzielną dystrybucją naszych produktów/usług?
  • Czy stacjonarne sieci dystrybucji nadal są potrzebne?
  • Na jakie trudności możemy natrafić, próbując stworzyć własną sieć dystrybucji?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 61/2022

Emocje w służbie sprzedaży

  • Czym jest marketing emocji i jak stosować go w praktyce?
  • Jakiego typu emocje klientów można wykorzystać w e-sprzedaży?
  • Gdzie leży granica między marketingiem wykorzystującym do sprzedaży emocje a manipulacją klientem?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.