Strategie

nr 48/2020

Co dwa działy, to nie jeden...

SS_48_76.jpg
  • Dlaczego w niektórych firmach problem zaczyna się nie wtedy, kiedy handlowiec nie sprzeda, ale wtedy, kiedy sprzeda?
  • Czym jest sprzedaż obsługi klienta?
  • Dlaczego handlowcy i pracownicy działów obsługi klienta powinni się czasem zamienić miejscami pracy?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Jak dobrze zacząć nowy rok kalendarzowy, żeby później nie tracić czasu na korekty działań

SS_48_40.jpg
  • Co oznacza skuteczne planowanie?
  • Dlaczego dział sprzedaży powinien korzystać z testów A/B i dysponować szerokim zakresem danych?
  • Jak skutecznie wyznaczyć cele i kontrolować ich realizację za pomocą systemu OKR?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Komunikacja ceny i oferty

SS_48_35.jpg
  • Jakie są skuteczne modele cenowe dla różnych produktów?
  • Dlaczego modele hybrydowe coraz bardziej zyskują na popularności?
  • Jakie są główne zasady komunikacji ceny?
  • Dlaczego komunikacja ceny do handlowców jest tak samo ważna jak ta kierowana do klientów?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Sprzedaż produktów w zestawach ‑ kiedy się opłaca?

SS_48_30.jpg
  • Na czym polega klasyczny cross-selling i czym różni się od sprzedaży w zestawach?
  • Jak zainteresować klienta zestawem?
  • Jak wyliczyć marżę dla pakietu promocyjnego?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 48/2020

KPI w detalu. Jak nie zginąć w gąszczu wskaźników?

CiRZ_240_37.jpg

Każda firma, której zależy na monitorowaniu i szybkiej reakcji na odchylenia od założeń, w mniej lub bardziej profesjonalny sposób pracuje z KPI. Podobnie jest w branży Retail, w której powiedzenie „retail is detail” wydaje się fundamentalne, a efektem jest mnogość mierników. Jakie mierniki się najważniejsze? Jak odpowiednio podejść do ich definiowania?

Czytaj więcej
nr 47/2019

Dlaczego infolinie konsumenckie irytują klientów i jak temu zaradzić?

SS_47_78.jpg
  • Jakie są najczęstsze powody irytacji klientów podczas korzystania z infolinii konsumenckich?
  • Jak wyeliminować te problemy z praktyki swojego działu obsługi klienta?
  • Czym jest FCR i jak poprawić ten wskaźnik w swojej firmie?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Efektywna struktura procesów sprzedażowych

SS_47_40.jpg
  • Jakie są warunki efektywności procesów sprzedażowych?
  • Na jakie etapy można podzielić proces sprzedażowy?
  • Jak właściwie kwalifikować klienta?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Ekspansja zagraniczna ‑ jak właściwie wybrać jej kierunek?

SS_47_36.jpg
  • Jakie kryteria wziąć pod uwagę, wybierając nowe rynki zbytu dla produktów lub usług?
  • Rynki bliskie geograficznie, najbardziej rozwinięte czy najszybciej się rozwijające – jakie są zalety i wady każdego z nich?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama