Strategie

Tylko on-line nr 53/2020

Rachunek kosztów działań pomocą w skutecznym zarządzaniu portfelem produktów

FiC_54_54.jpg

Rachunek kosztów działań jest jedną z dokładniejszych metod określania jednostkowych kosztów produktu poprzez dogłębną analizę oraz alokację kosztów pośrednich. Jego wdrożenie z pewnością ułatwi zarządzanie portfelem produktów pod wieloma względami oraz może skutecznie wpłynąć na marżowość i efektywność działania całej firmy. Czy zawsze jednak jest to najlepsze rozwiązanie?

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 53/2020

Monitorowanie postaw i zachowań klientów ‑ perspektywa controllingowa

MC_61_64.jpg

Jak monitorować postawy i zachowania klientów naszego przedsiębiorstwa?

Czytaj więcej
nr 53/2020

Optymalny dział handlowy, czyli jaki?

SS_53_49.jpg
  • Czy stworzenie optymalnego działu handlowego jest możliwe?
  • Od czego rozpocząć optymalizację swojego działu handlowego?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Opisy produktów jako... sprzedawcy?

SS_53_44.jpg
  • Co zrobić, żeby zachęcić odbiorcę do zakupu online?
  • Jak przekonać go do kliknięcia „kup teraz” bez bezpośredniej rozmowy?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Skuteczne up‑selling i cross‑selling

SS_53_38.jpg
  • Jak wprowadzić skuteczne up-selling i cross-selling, aby podnieść obroty, a jednocześnie zwiększyć satysfakcję klientów?
  • Dlaczego czasami cross-seling i up-selling nie działają?
  • Czego menedżerowie powinni nauczyć handlowców, aby skutecznie realizowali cross-seling i up-selling?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Jak kontekst cenowy wpływa na postrzeganie wartości oferty?

SS_53_34.jpg
  • W jakim stopniu cena wpływa na zachowania konsumentów?
  • Z czego wynika fakt, że w różnych sytuacjach za ten sam produkt jesteśmy skłonni zapłacić więcej lub mniej?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 52/2020

Klient nie/rentowny. Jak badać rentowność klientów według kanałów sprzedaży?

CiRZ_250_29.jpg

Badanie rentowności klientów jest istotnym zagadnieniem w przedsiębiorstwach, w szczególności w sytuacji, w której danemu klientowi oferowane są preferencyjne ceny. Może się zdarzyć wówczas, że choć pozornie marża uzyskiwana we współpracy z danym klientem pozostaje na akceptowalnym poziomie, to po uwzględnieniu wszystkich kosztów związanych z obsługą danego klienta okaże się, że jest to klient nierentowny...

Czytaj więcej
nr 52/2020

Rzecznik klienta w firmie

SS_52_74.jpg
  • Jakie są zadania rzecznika klienta w firmie?
  • Kiedy warto się zastanowić nad utworzeniem takiego stanowiska w swojej organizacji?
  • Jakie umiejętności i kompetencje powinna mieć osoba zatrudniona jako rzecznik klienta?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama