Strategie

Tylko on-line nr 57/2021

Jaki jest twój klient?

Jaki jest twój klient?
  • Co ma znaczenie dla polskiego klienta w sieci?
  • Jak poprawić doświadczenia zakupowe klientów?
  • Jak utrzymać lojalność klientów?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 57/2021

Customer experience: mistrzowskie rozwiązania

Customer experience: mistrzowskie rozwiązania
  • Czy CX wzmacnia pozycję marki i przewagę konkurencyjną?
  • Dlaczego doświadczenia klienta mogą być złe i o co warto zadbać, by to zmienić?
  • Jak innym udało się poprawić CX na różnych punktach styku klienta z marką?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 57/2021

Wskaźniki marketingu analitycznego

Wskaźniki marketingu analitycznego

Mówi się, że połowa wszystkich wydatków na marketing jest niepotrzebna – tylko nie wiadomo która. Biorąc po uwagę, że wartość netto rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła 9,97 mld złotych¹, widać, jak wiele można zyskać dzięki marketingowej analityce. Jakie wskaźniki marketingowe faktycznie należy mierzyć? Jakich KPIs użyć, aby weryfikować zasadność prowadzonych kampanii? Jak policzyć stopę...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 57/2021

Strategia w świecie VUCA

Strategia w świecie VUCA

Termin VUCA jako akronim słów: nieprzewidywalność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność został stworzony przez amerykańską Akademię Wojskową pod koniec lat 90. i w niedługim czasie zaczął być używany do analizy otoczenia przedsiębiorstwa, charakteryzowanego przez ciągle zmieniającą się rzeczywistość1. Globalne środowisko biznesowe wpływa na ryzyko każdego przedsiębiorstwa. Ważne jest przeanalizowanie...

Czytaj więcej
nr 57/2021

SuperLiga, czyli jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi?

SuperLiga, czyli jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi?
  • Jak duża jest wartość emocji i co oznacza dla sprzedaży?
  • Dlaczego koncepcja SuperLigi okazała się nietrafiona i jakie wnioski można wyciągnąć z tego przypadku dla własnej firmy?
Czytaj więcej
nr 57/2021

Jak skutecznie pozyskiwać leady?

Jak skutecznie pozyskiwać leady?
  • Jakie narzędzia najskuteczniej pomagają w pozyskiwaniu nowych leadów?
  • Na czym polegają programy referralowe?
  • Jak powinien być skonstruowany formularz internetowy do pozyskiwania leadów?
Czytaj więcej
nr 57/2021

Szansa nie recepta, czyli kilka słów o rebrandingu

Szansa nie recepta, czyli kilka słów o rebrandingu
  • Czym jest rebranding i jakie są jego najczęstsze powody?
  • Kiedy warto go przeprowadzić?
  • Skąd czerpać wiedzę na temat tego czego powinna dotyczyć i jak głęboka powinna być zmiana naszej marki?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama