Strategie

Tekst otwarty Tylko on-line nr 49/2020

Controlling otoczenia i sytuacji firmy

CiRZ_5_35.jpg

Analiza otoczenia firmy to nie tylko analiza konkurentów. To badanie rynkowych szans, analiza własnych zasobów i finalne zderzenie, co nasza firma może robić lepiej i jak powinna unikać zagrożeń. Jak zatem wykonać dobrą analizę otoczenia? Jakich metod użyć? Jak uniknąć błędu marki Gerber i Grycan? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!

Czytaj więcej
nr 49/2020

Jak skutecznie wdrażać w firmie standardy obsługi klienta?

SS_49_84.jpg
  • Dlaczego warto wprowadzić w firmie skodyfikowane procedury obsługi klienta?
  • Jakie pytania należy sobie zadać na etapie tworzenia procedur?
  • Od czego zacząć wdrażanie procedur obsługi klienta w firmie?
Czytaj więcej
nr 49/2020

"To może ja wyślę e‑mail?"

SS_49_80.jpg
  • Dlaczego telefonowanie „boli” tak wielu handlowców?
  • Co zrobić, żeby nasi sprzedawcy przestali wreszcie bać się telefonu?
Czytaj więcej
nr 49/2020

Strategia sprzedaży jako element implementacji sales excellence w firmie

SS_49_40.jpg
  • Jakie znaczenie dla implementacji sales excellence w firmie ma odpowiednia strategia sprzedaży?
  • Jakie obszary wziąć pod uwagę przy tworzeniu strategii sprzedaży?
  • Dlaczego strategia sprzedaży powinna być spisana w formie dokumentu?
  • Jak komunikować strategię sprzedaży w organizacji?
Czytaj więcej
nr 49/2020

Jak ustalić priorytety w zarządzaniu sprzedażą?

SS_49_37.jpg
  • Jak zapobiegać chaosowi informacyjnemu i braku spójności w firmie?
  • Dlaczego niektóre systemy motywacyjne nie działają?
  • Dlaczego CRM jest kluczowy dla sprawnego funkcjonowania działu handlowego?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 49/2020

Analiza wyników sprzedaży na wykresie kombi

CiRZ_10_14.jpg

Bardzo często, gdy przychodzi do analizy danych, jednym z jej elementów jest analiza wykresu. Sprawa jest dosyć prosta, kiedy mamy jedną serię danych, natomiast trochę się ona komplikuje, kiedy mamy dwie serie danych i to takich danych, że pokazanie ich jednocześnie na standardowym wykresie kolumnowym wcale nie pomaga w analizie. Z pomocą przychodzi wykres kombi.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 49/2020

Rola szefa sprzedaży w realizowaniu działań social selling w zespole handlowym

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze grupy odbiorców i persony działań social sellingowych?
  • Jakie elementy są kluczowe podczas działań związanych z social sellingiem?
  • W jaki sposób tworzyć skuteczne komunikaty?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Co dwa działy, to nie jeden...

SS_48_76.jpg
  • Dlaczego w niektórych firmach problem zaczyna się nie wtedy, kiedy handlowiec nie sprzeda, ale wtedy, kiedy sprzeda?
  • Czym jest sprzedaż obsługi klienta?
  • Dlaczego handlowcy i pracownicy działów obsługi klienta powinni się czasem zamienić miejscami pracy?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama