Cena to jeden z głównych elementów przesądzający o tym, czy klient zdecyduje się zakupić określony produkt. W jaki sposób przedstawiać ceny, aby przekonać klientów do zakupu? Poniżej kilka przykładów na to, jak wywołać u klientów pozytywne skojarzenia za pomocą odpowiedniej prezentacji cen.
Gdyby o decyzjach zakupowych ludzi decydowała wyłącznie cena, wszystkie oferty danego produktu, np. na Allegro, miałyby tę samą cenę. Tak się jednak nie dzieje, a głównym powodem jest to, że ludzki umysł działa w określony sposób. W myśleniu ludzie bardzo często chodzą na skróty, co sprawia, że wcale nie myślą o cenie w kategoriach „tanie = dobre”.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.