Grywalizacja to stosunkowo nowy trend, który polega – w największym skrócie – na przenoszeniu dobrej zabawy, jakiej dostarczają nam gry, do świata rzeczywistego. W jaki sposób wykorzystać ją do zwiększenia sprzedaży?
Dzięki temu, że populacja osób, które kiedykolwiek miały do czynienia z grami (szczególnie komputerowymi), nieustannie rośnie, zastosowanie grywalizacji np. w sprzedaży czy motywowaniu handlowców zyskuje na popularności. Poniżej kilka przykładów wykorzystania grywalizacji w motywowaniu ludzi do określonych działań.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.