Czy niska cena zawsze jest kluczem do zwycięstwa? Dlaczego klienci decydują się na zakup droższego produktu, skoro mogą kupić inny o podobnych właściwościach w lepszej cenie? Obecnie czynnikiem decydującym o zakupie jest wartość dodana. Klient chce otrzymać coś więcej niż tylko produkt lub usługę i jest w stanie za to zapłacić.

Wielu sprzedawców uważa, że może przekonać do siebie klientów tylko niską ceną. Gdy klient zaczyna się zastanawiać nad zakupem, nabierać wątpliwości lub wyrażać niezadowolenie z usługi, pierwsze, co przychodzi do głowy sprzedawcy, to rabat. To najprostsze rozwiązanie, ale nie najskuteczniejsze. Coraz więcej konsumentów dokonujących zakupu pragnie mieć poczucie, że zapłaciło za coś więcej niż sam produkt, że zyskało dodatkową wartość. Wartością dodaną może być uwypuklona cecha produktu, która go wyraźnie wyróżnia, jakość obsługi bądź wizerunek marki.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

Myślenie strategiczne w sprzedaży

SS_44_30.jpg
  • Z czego wynika większość porażek handlowych?
  • Jakie są fundamenty skutecznej strategii sprzedaży?
  • Jakie obszary należy uwzględnić przy strategicznym planowaniu sprzedaży?
Read more

Design thinking w sprzedaży

SS_43_46.jpg
  • Czym jest design thinking?
  • Jak wykorzystać myślenie projektowe w procesie sprzedaży?
  • Jakich błędów unikać przy wykorzystywaniu narzędzi designerów?
Read more

Optymalizacja pricingowa w segmencie B2B

SS_43_42.jpg
  • W jaki sposób zdefiniować optymalną cenę w segmencie B2B?
  • Jakie elementy powinna zawierać dobrze przeprowadzona analiza procesów pricingowych?
  • Czym jest logika cenowa i jak ją wyznaczyć?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama