Plan ekspansji transgranicznej

Tylko on-line nr 63/2022
  • Jak oferować swoje produkty klientom zagranicznym?
  • Który kierunek ekspansji wybrać – wschód czy zachód?
  • Jak sprawić, aby logistyka nie stała się piętą achillesową naszego międzynarodowego biznesu?
Plan ekspansji transgranicznej

Materiał powstał przy współpracy z partnerem:

i-systems

Marzeniem wielu właścicieli sklepów internetowych jest podbój transgranicznych rynków. Jednak strona internetowa w obcym języku to za mało. Aby odnieść sukces w cross-border e-commerce, warto przeprowadzić szczegółową analizę, zadbać o efektywną kosztowo logistykę oraz poznać działanie takich serwisów jak Amazon czy eBay.

Badania pokazują, że współcześni konsumenci chętnie kupują online. Według statystyk Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przeciętny europejski klient wydaje na zakupy w sieci ponad 1500 euro rocznie. Dostrzegając spory potencjał biznesowy, wielu przedsiębiorców chce ugryźć jak największy kawałek e-commerce’owego tortu. Na polskim rynku błyskawicznie pojawiają się kolejne marki, oferujące swoje produkty za pośrednictwem sklepów internetowych. W efekcie właściciele sklepów online muszą walczyć o uwagę użytkownika, a spora konkurencja sprawia, że wielu nowym markom trudno utrzymać się na rodzimym rynku.

Pozostałe % artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Źródło: E-commerce & Digital Marketing nr 1/2017

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Tylko on-line nr 63/2022

Pilnuj kosztów, zyski zatroszczą sie same o siebie

Pilnuj kosztów, zyski zatroszczą sie same o siebie

Czasem drobne kroki prowadzą do wielkich zmian w biznesie, czasem odpowiednie zarządzanie procesami pozwala osiągnąć sukces w branży. Czasem najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze. Również w kontekście optymalizacji kosztów.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 63/2022

Kluczowe wskaźniki w e‑commerce

Kluczowe wskaźniki w e‑commerce
  • Jakie wskaźniki (KPI) warto analizować, prowadząc e-sklep?
  • Za pomocą jakich wskaźników sprawdzić, czy działania prowadzone w e-commerce są efektywne?
  • Gdzie szukać danych potrzebnych do analizy efektywności prowadzonych działań?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.