SARE – dostawca rozwiązań do e-mail marketingu – niedawno opublikowało swój najnowszy raport z 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Raport podkreśla rosnącą rolę sztucznej inteligencji (AI) w kształtowaniu przyszłości e-mail marketingu.
E-mail jest nadal uważany za główny kanał komunikacji dla większości firm i marketerów, z coraz większym naciskiem na dostarczanie spersonalizowanych wiadomości e-mailowych dopasowanych do potrzeb i zainteresowań klientów. Według ekspertów, którzy udzielili komentarzy w raporcie, AI ma potencjał, aby zrewolucjonizować e-mail marketing w Polsce, tworząc bardziej zindywidualizowane, skuteczne i interaktywne doświadczenia dla użytkowników.

Sztuczna inteligencja może pomóc w analizie dużej ilości danych od użytkowników, aby lepiej zrozumieć ich zachowania i preferencje. Te informacje mogą być następnie wykorzystane do tworzenia bardziej spersonalizowanych e-maili, zwiększając prawdopodobieństwo zaangażowania odbiorców i generowania konwersji.
Dzięki AI e-mail marketing staje się bardziej efektywny i skuteczny. Pozwala na automatyczne selekcjonowanie najlepszych odbiorców i czasów wysyłania, a także na personalizację treści e-maili, tak aby były one bardziej skorelowane z zainteresowaniami odbiorców – mówi Konrad Żaczek, CEO Digitree Group.
Przed marketerami i rynkiem e-mail marketingu z pewnością emocjonujący czas. Marketerom pozostaje aktywnie korzystać z rozwoju technologii, która jest domeną naszych czasów.
Zachęcamy wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami i rozwojem e-mail marketingu do pobrania i zapoznania się z pełnym raportem, dostępnym na stronie SARE (https://sare.pl/raporty/19-badanie-wykorzystania-poczty-elektronicznej-w-polsce/?utm_source=akcja_specjalna&utm_medium=artykul_online&utm_campaign=Raport_2023_inf_pr)
Patronat nad tegorocznym Badaniem Poczty objęli: BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Marketer+, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, „Szef Sprzedaży”, INIS, Salelifter, Revhunter, Sales Intelligence.
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
