Outsourcing call center generuje mniejsze koszty niż własne centrum telefoniczne, jednak nie pozwala w pełni kontrolować pracy sprzedawców. Kiedy warto skorzystać z outsourcingu usług sprzedaży telefonicznej? Jakie działania podjąć, kiedy współpraca z firmą outsourcingową nie daje zadowalających wyników, ale nie chcemy z niej rezygnować?
Stworzenie własnego działu obsługi telefonicznej ma zarówno zalety, jak i wady. Uważam, że aby dowiedzieć się, które rozwiązanie będzie korzystniejsze dla firmy, trzeba najpierw zebrać jak najwięcej danych od firmy outsourcingowej.
Ewaluacja współpracy z firmą outsourcingową
Przede wszystkim należy dokładnie sprecyzować, z jakiego powodu firma X nie jest zadowolona z działań firmy zewnętrznej. Czy przyczyną jest tylko mała liczba wygenerowanych leadów, czy też w grę wchodzą inne czynniki? Często zdarza się, że powodem braku satysfakcji z działań firm outsourcingowych jest brak odpowiedniej kontroli nad pracownikami, niejasny system raportowania bieżących wyników czy też nieadekwatnie wysoka cena za osiągane efekty.
Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.