Właściwie dobrane materiały POS pomagają wyróżnić się na tle konkurencji i znacząco wpływają na zwiększenie sprzedaży. Na jakie trendy w tej dziedzinie warto zwrócić uwagę, a czego lepiej unikać?

Materiały POS (point of sales materials) budują wizerunek produktu bądź marki w miejscu sprzedaży lub ekspozycji wystawienniczej. Przyciągają uwagę, ale także informują o wyróżnikach artykułu czy nowościach rynkowych i wabią szczególnie tych klientów, którzy dokonują zakupów impulsywnie (np. przy kasie). Dobry POS, odpowiednio zaprojektowany i ulokowany, po prostu ma dobrze sprzedawać.

Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń online ‑ dobre praktyki

Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń online - dobre praktyki
  • Czym jest sprzedaż doświadczeń?
  • W jaki sposób promować kursy w internecie?
  • Jakimi kanałami komunikować się z odbiorcami?
  • Czym jest personal branding i jak wpływa na sprzedaż?
Czytaj więcej

Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń

Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń
  • Kiedy warto zająć się sprzedażą kursów i szkoleń?
  • Jak wykorzystać storytelling do sprzedaży szkoleń?
  • Jakich błędów należy unikać na etapie zdobywania klientów?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama