Próbując odpowiedzieć na pytanie, dlaczego klienci kupują, można bardzo ogólnikowo stwierdzić, że robią to z powodu określonej wartości pewnych produktów lub usług. Jak zarządzać tą wartością, aby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
Wartość dla klienta stanowi relację korzyści wynikających z zakupu do kosztów, jakie trzeba ponieść w związku z zakupem. Składają się na nią odczucia dotyczące między innymi jakości, ceny, wygody zakupu, obsługi klienta itp. Nie jest ona pojęciem stałym – przez różnych klientów wartość wynikająca z zakupu tego samego produktu (lub usługi) może być oceniana w odmienny sposób i na innym poziomie. Kształtowanie wysokiej wartości dla klienta wymaga zrozumienia jego potrzeb oraz zgromadzenia informacji na temat jego preferencji.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.