W teorii jest to proste: mówisz pracownikom, co mają zrobić, a oni to robią. We właściwy sposób i w odpowiednim czasie. Tymczasem praktyka często zdaje się zaprzeczeniem tej pięknej wizji: pracownicy wciąż popełniają te same błędy, wykonują zadania na ostatnią chwilę lub zapominają o terminach. Jak uniknąć sytuacji, w której delegowanie zamiast pomagać, utrudnia Ci pracę?
Jeden z klientów zaprosił mnie na spotkanie i opowiedział o swoim dylemacie: „Mam wrażenie, że moi ludzie nie myślą, popełniają ciągle te same błędy i beze mnie nie daliby sobie rady”. Myślał o zwolnieniach, ale miał wątpliwości. Moim zadaniem było określenie, czy można coś z tym zrobić.
W zespole było dwóch menedżerów sprzedaży, którzy kierowali swoimi zespołami, więc w pierwszej kolejności udałam się na rozmowę z nimi. Usłyszałam od nich podobną odpowiedź: „Jestem totalnie przepracowany. Moi ludzie ciągle przychodzą do mnie z tymi samymi sprawami i problemami, i mam wrażenie, że nie chce im się myśleć. Niby obiecują, że coś zrobią, ale jak ja im nie przypomnę, to nic z tego nie będzie”.
Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.