Technologia

Analiza struktury klientów firmy z wykorzystaniem Excela

Elżbieta Chylińska   Szef Sprzedaży 41/2018 Tylko on-line

W biznesie nie tylko ważne jest, aby zdobyć nowego klienta. Czasami utrzymanie go okazuje się zdecydowanie większym wyzwaniem. Na przykładzie firmy sprzedażowo-szkoleniowej pokażemy, jak istotne jest posiadanie dobrej bazy CRM. Przy użyciu Excela można przeanalizować strukturę klientów, korzystając z dostępnych funkcji. A jak wiadomo, dobra analiza potrafi odpowiedzieć na szereg pytań i rozwiązać wiele problemów w firmie.

SS_41_31.jpg

Wsparcie procesów sprzedaży systemem IT

Szef Sprzedaży 41/2018 Artykuł Spons. Tekst otwarty

Gdy Excel i poczta elektroniczna przestają wystarczać do zarządzania biznesem, przedsiębiorca staje przed koniecznością wyboru z szerokiej oferty dostępnej na rynku wdrożenia rozwiązania szytego na miarę lub gotowego systemu informatycznego. Jak więc wybrać optymalnie?

SS_34_84.jpg

Sprzedaż oparta na danych

Grzegorz Kubera   Szef Sprzedaży 34/2017

Dzięki Big Data działania sprzedażowe i marketingowe coraz częściej przestają być „sztuką” i stają się „nauką”. Specjaliści, chcąc pozyskiwać klientów i poprawiać wyniki sprzedaży, polegają na danych, aby testować, mierzyć i poprawiać swoje strategie. W jaki sposób działania związane z gromadzeniem, przetwarzaniem i analizowaniem danych pomagają w biznesie?

Polecamy

Archiwum