W biznesie niezawodna komunikacja z klientami jest jednym z najważniejszych czynników, które wpływają na zainteresowanie produktem lub usługą firmy. Co najważniejsze: przynosi ona wymierne korzyści.

W epoce, w której liczba kanałów i narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach nieustannie rośnie, trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, odpowiadający na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz bardziej skutecznego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami. Odpowiednio dobrane narzędzia umożliwiają uporządkowanie i ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także uelastycznienie pracy związanej z mobilnością.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

ROPO i odwrócone ROPO - jak je wykorzystać na rzecz swojej firmy?

SS_44_74.jpg
  • Współczesny konsument - kim jest i jakie są jego zwyczaje zakupowe?
  • Jaka jest relacja między efektem ROPO i odwróconym ROPO, a konkretnymi produktami?
  • Co ROPO i odwrócone ROPO mogą zagwarantować wykorzystującym je firmom?
Read more

Skuteczna sprzedaż na LinkedIn

SS_42_74.jpg
  • Jak wykorzystać do maksimum serwis LinkedIn, jeśli chcemy pozyskiwać klientów B2B w tym miejscu?
  • Jakie KPI warto wyznaczyć i śledzić?
  • Co umieścić w swoim profilu, aby zainteresować odbiorców?
Read more
Open access Promotional no. 41/2018

Wsparcie procesów sprzedaży systemem IT

SS_41_31.jpg

Gdy Excel i poczta elektroniczna przestają wystarczać do zarządzania biznesem, przedsiębiorca staje przed koniecznością wyboru z szerokiej oferty dostępnej na rynku wdrożenia rozwiązania szytego na miarę lub gotowego systemu informatycznego. Jak więc wybrać optymalnie?

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama