Temat numeru

nr 53/2020

Indywidualne podejście do klienta, czyli co?

SS_53_14.jpg
  • Jakie działania możemy podjąć, żeby pozwolić naszemu klientowi poczuć się wyjątkowo?
  • W jakich sytuacjach indywidualne traktowanie klienta jest szczególnie istotne?
  • Jak reagować, kiedy klient przekracza granice dobrego wychowania w kontakcie z handlowcem?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Jak zwiększać sprzedaż, nie tracąc marży?

SS_53_10.jpg
  • Do czego przydaje się znajomość matematyki biznesowo-handlowej w pracy handlowca?
  • Jak rabaty promocyjne wpływają na rentowność?
  • Jak odróżnić marżę od narzutu?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Ile kosztuje twój klient?

SS_53_6.jpg
  • Czym jest wskaźnik CAC, czyli koszt pozyskania klienta?
  • Jak obliczać CAC?
  • Z jakim innym wskaźnikiem jest on bezpośrednio powiązany?
Czytaj więcej
nr 52/2020

Menedżer jako przywódca stada w epoce niepewności

SS_52_14.jpg
  • Co wzorce przywiązania mają wspólnego z relacją szef – pracownicy?
  • Jakie style przywiązania wyróżniamy?
  • Jak menedżer może reagować w obecnej sytuacji niepewności i kryzysu, widząc niepokój pracowników?
Czytaj więcej
nr 52/2020

Nie wysyłaj handlowców, żeby sprzedawali!

SS_52_10.jpg
  • Jakie są trzy najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu sprzedażą?
  • Od jakiego szefa ludzie nie będą chcieli odejść?
  • Dlaczego warto płacić handlowcom za niesprzedawanie?
Czytaj więcej
nr 52/2020

Menedżer z Sévres

SS_52_6.jpg
  • Jaki jest wzorzec idealnego szefa?
  • Jak być menedżerem, od którego się nie odchodzi?
  • Jakich grzechów popełnianych przez większość liderów unikać?
Czytaj więcej
nr 51/2020

Zarządzanie zespołem handlowym w czasach pandemii ‑ szanse i wyzwania

SS_51_20 (2).jpg
  • O co dziś powinien zadbać szef sprzedaży z perspektywy handlowca?
  • Czy w czasach pandemii jeszcze większą wagę należy przywiązać do pozyskiwania nowych klientów?
  • Dlaczego budowanie relacji i wzmacnianie zaufania w zespole jest i będzie istotne?
Czytaj więcej
nr 51/2020

Sposób na pracę zdalną ‑ dobre praktyki

SS_51_16.jpg
  • Dlaczego warto zawrzeć z pracownikami social contract dotyczący pracy zdalnej i co powinno się w nim znaleźć?
  • Jak stworzyć efektywny harmonogram spotkań online z zespołem pracującym zdalnie?
  • Czego unikać podczas spotkań online?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama