Temat numeru

nr 3/2023

Jak rozpoczynać rozmowy telefoniczne, żeby klient nie odłożył słuchawki

Jak rozpoczynać rozmowy telefoniczne, żeby klient nie odłożył słuchawki
  • Jak zbudować pozytywne pierwsze wrażenie w rozmowie telefonicznej z klientem?
  • Jakiego radia słucha każdy klient?
  • Jaki pretekst spowoduje, że klient zdecyduje się kontynuować rozmowę?
Czytaj więcej
nr 3/2023

Ile kosztuje cię każde nieodebrane połączenie od klienta i jak pozbyć się tego problemu

Ile kosztuje cię każde nieodebrane połączenie od klienta i jak pozbyć się tego problemu
  • Dlaczego nieodebrane połączenia od klientów są większym problemem dla firmy, niż może się wydawać?
  • Dlaczego firmy przegapiają szanse na sprzedaż telefoniczną?
  • Jak obliczyć koszt nieodebranych połączeń w twojej firmie?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Warunki sprzyjające energii i efektywności zespołu

Warunki sprzyjające energii i efektywności zespołu
  • Czy dobre wyniki sprzedażowe są równoznaczne z brakiem dysfunkcji w zespole?
  • Co wpływa na poziom energii i efektywności zespołu handlowego?
Czytaj więcej
nr 2/2023

Co wysysa energię z twojego zespołu?

Co wysysa energię z twojego zespołu?
  • Dlaczego dynamiczne, sprawnie działające zespoły przestają takie być?
  • Dlaczego pracownicy powinni znać cele stojące przed całą firmą, a nie tylko przed nimi samymi?
  • Jak ożywić codzienne rutyny w pracy?
Czytaj więcej
nr 1/2023

Jak zarządzasz, tak masz

Jak zarządzasz, tak masz
  • Jak zorganizować obowiązki menedżerskie w możliwie najbardziej efektywny sposób?
  • Dlaczego o rekrutacji należy myśleć nawet wtedy, gdy nie potrzebujemy w danym momencie nowego pracownika w zespole?
  • Jak planować spotkania z zespołem?
Czytaj więcej
nr 1/2023

Dziewięć największych zmian, które dzisiejsza ekonomia wymusza na szefach sprzedaży i na sprzedawcach

Dziewięć największych zmian, które dzisiejsza ekonomia wymusza na szefach sprzedaży i na sprzedawcach
  • Dlaczego dzisiejszy świat nie akceptuje sprzedaży linearnej?
  • Który etap procesu sprzedaży jest najważniejszy?
  • Czym jest kultura polichroniczna i jakie ma znaczenie dla procesu sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 65/2022

Nowoczesne egzekwowanie zadań w zarządzaniu

Nowoczesne egzekwowanie zadań w zarządzaniu
  • Jakie są rodzaje mocy sprawczej menedżera i z których nie warto korzystać?
  • Dlaczego zarządzanie partycypacyjne to fundament egzekwowania w dobie ekonomii chaosu?
  • Jakie są składowe nowoczesnego modelu zarządzania, w tym kluczowe narzędzia niezbędne dla skuteczności menedżera?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.