Temat numeru

nr 48/2020

Lejek sprzedaży, który prawdę ci powie

SS_48_14.jpg
  • Jak kwalifikować szanse sprzedażowe wspólnie z handlowcami, aby prognozy sprzedaży były bardziej realne?
  • Jakich pytań używać w tym procesie?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Mitologia zarządzania sprzedażą, czyli dlaczego twoi handlowcy nie realizują planów

SS_48_10.jpg
  • Dlaczego konkursy motywacyjne często przynoszą więcej szkody niż pożytku?
  • Dlaczego menedżer nie powinien zamieniać się w strażaka gaszącego pożary?
  • Czy kontrola rzeczywiście jest najwyższą formą zaufania?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Czy twoi handlowcy wiedzą, co sprzedają?

SS_48_06.jpg
  • Co sprawia, że sprzedawca staje się prawdziwym ekspertem?
  • Jakimi metodami można weryfikować wiedzę produktową handlowców?
  • Co jest miarą sukcesu systemu zarządzania wiedzą w organizacji?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Nowe trendy w sprzedaży na 2020

SS_47_14.jpg
  • Jakich zmian rynkowych możemy się spodziewać w 2020 r.?
  • Jak będzie się rozwijać branża call i contact center?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Teoria ograniczeń w sprzedaży

SS_47_10.jpg
  • Czego szef sprzedaży może się nauczyć od działu produkcji?
  • Jak wykorzystać proces ciągłego doskonalenia ToC (teorii ograniczeń) do projektowania funkcji sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Sales Excellence ‑ w drodze do sprzedażowej doskonałości

SS_47_6.jpg
  • Czym jest Sales Excellence i na jakich wskaźnikach się opiera?
  • Jakie są trzy kluczowe obszary budowania efektywności sprzedaży?
  • Spośród jakich modeli zarządzania efektywnością sprzedaży szef-menedżer może wybierać?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Sto e‑maili dziennie, tony dokumentów ‑ kiedy sprzedawać?

SS_46_17.jpg
  • Kiedy pracownicy zaczynają odczuwać stres w pracy?
  • Jakie czynniki wpływają na utratę kontroli nad obowiązkami?
  • O jakie elementy związane z organizacją pracy zadbać, aby handlowcy mieli więcej czasu na sprzedaż?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Smaczny szkoleniowy kąsek!

SS_46_14.jpg
  • Co wyróżnia kęsy szkoleniowe jako formę rozwijania pracowników działu sprzedaży?
  • Z czego powinny się składać kęsy szkoleniowe?
  • Jak czuwać nad wdrażaniem narzędzi i rozwiązań, których dostarczają kęsy szkoleniowe?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama