Temat numeru

nr 47/2019

Nowe trendy w sprzedaży na 2020

SS_47_14.jpg
  • Jakich zmian rynkowych możemy się spodziewać w 2020 r.?
  • Jak będzie się rozwijać branża call i contact center?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Teoria ograniczeń w sprzedaży

SS_47_10.jpg
  • Czego szef sprzedaży może się nauczyć od działu produkcji?
  • Jak wykorzystać proces ciągłego doskonalenia ToC (teorii ograniczeń) do projektowania funkcji sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Sales Excellence ‑ w drodze do sprzedażowej doskonałości

SS_47_6.jpg
  • Czym jest Sales Excellence i na jakich wskaźnikach się opiera?
  • Jakie są trzy kluczowe obszary budowania efektywności sprzedaży?
  • Spośród jakich modeli zarządzania efektywnością sprzedaży szef-menedżer może wybierać?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Sto e‑maili dziennie, tony dokumentów ‑ kiedy sprzedawać?

SS_46_17.jpg
  • Kiedy pracownicy zaczynają odczuwać stres w pracy?
  • Jakie czynniki wpływają na utratę kontroli nad obowiązkami?
  • O jakie elementy związane z organizacją pracy zadbać, aby handlowcy mieli więcej czasu na sprzedaż?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Smaczny szkoleniowy kąsek!

SS_46_14.jpg
  • Co wyróżnia kęsy szkoleniowe jako formę rozwijania pracowników działu sprzedaży?
  • Z czego powinny się składać kęsy szkoleniowe?
  • Jak czuwać nad wdrażaniem narzędzi i rozwiązań, których dostarczają kęsy szkoleniowe?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Szef sprzedaży w terenie, czyli trening on the job

SS_46_11.jpg
  • Dlaczego warto przełamać niechęć i pozbyć się wymówek do ruszenia z handlowcami w teren?
  • Jak trening on the job pomaga sprzedawcom w osiąganiu coraz większej efektywności?
  • Jak prowadzić trening w terenie, by nie był to zmarnowany czas?
Czytaj więcej
nr 46/2019

HR w służbie efektywności sprzedażowej

SS_46_6.jpg
  • Czego szef sprzedaży może i powinien oczekiwać od profesjonalnego działu HR?
  • Jak współpracować ze specjalistą HR, by uzyskać najlepsze efekty dla swojego zespołu?
  • Jakie rozwiązania można zastosować w firmie sprzedażowej jako alternatywę dla działań HR?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 46/2019

Jak uczyć, by nauczyć innych?

  • Co wpływa na skuteczną realizację planów sprzedażowych?
  • Jakie są skuteczne narzędzia i metody pracy z handlowcami, które podnoszą ich efektywność?
  • Jak pracować prezentowanymi narzędziami, by móc zmierzyć wyniki postępu swoich pracowników?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama