Temat numeru

nr 62/2022

Czego nie robić w komunikacji sprzedażowej i marketingowej w kontekście wojny w Ukrainie?

Czego nie robić w komunikacji sprzedażowej i marketingowej w kontekście wojny w Ukrainie?
  • Jak profesjonalnie komunikować się z otoczeniem biznesowym w obecnej sytuacji społeczno-politycznej, by uniknąć niezręczności?
  • Jak sprawić, by wojna w Ukrainie nie stała się jedynym tematem naszej komunikacji sprzedażowej i marketingowej?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Wojna i sprzedaż. Czego unikać w komunikacji marketingowej w kontekście wojny w Ukrainie?

Wojna i sprzedaż. Czego unikać w komunikacji marketingowej w kontekście wojny w Ukrainie?
  • Jakich błędów w komunikacji sprzedażowej i marketingowej nie popełniać w kontekście wojny w Ukrainie?
  • Jakie pozytywne przykłady komunikacji marketingowej związanej z tym tematem mogliśmy obserwować na rynku?
Czytaj więcej
Promocyjny Tylko on-line nr 61/2022

Jak zapewnić sobie pewną i dobrze płatną pracę w sprzedaży?

Jak zapewnić sobie pewną i dobrze płatną pracę w sprzedaży?

Szukasz dobrze płatnej i ciekawej pracy, która zapewni Ci stabilizację na lata?
Chcesz cały czas się rozwijać i sprzedawać najlepsze produkty energetyczne na rynku?
Doskonale trafiłeś!

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 61/2022

Chcesz sprzedać? Buduj doznania klienta!

Chcesz sprzedać? Buduj doznania klienta!
  • Jak wykorzystać marketing doświadczeń i marketing angażujący do podniesienia wyników sprzedaży?
  • Dlaczego doznania klienta są takie ważne?
  • Na czym polega tryvertising i co powoduje, że jest skuteczny?
Czytaj więcej
nr 61/2022

Sprzedaż strategii czy strategia sprzedaży?

Sprzedaż strategii czy strategia sprzedaży?
  • Jakie zadania powinna spełniać dobra strategia sprzedaży?
  • Jakie korzyści wynikają z prawidłowo skonstruowanej, przemyślanej strategii sprzedaży?
  • Jak konstruować strategię sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 61/2022

Sprzedaż strategii czy strategia sprzedaży?

Sprzedaż strategii czy strategia sprzedaży?
  • W jaki sposób przyjęta strategia sprzedaży wpływa na pozycję na rynku?
  • Jak wykorzystać tę strategię do budowania relacji z klientami i dystrybutorami?
  • Czy każda firma może być jak Apple?
Czytaj więcej
nr 60/2022

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?
  • Skąd bierze się chaos w dziale sprzedaży?
  • Jaki wpływ na porządek w dziale sprzedaży ma system prowizyjny?
  • Czy warto spisywać standardy stanowisk handlowych?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.