Temat numeru

nr 1/2023

Jak zarządzasz, tak masz

Jak zarządzasz, tak masz
  • Jak zorganizować obowiązki menedżerskie w możliwie najbardziej efektywny sposób?
  • Dlaczego o rekrutacji należy myśleć nawet wtedy, gdy nie potrzebujemy w danym momencie nowego pracownika w zespole?
  • Jak planować spotkania z zespołem?
Czytaj więcej
nr 1/2023

Dziewięć największych zmian, które dzisiejsza ekonomia wymusza na szefach sprzedaży i na sprzedawcach

Dziewięć największych zmian, które dzisiejsza ekonomia wymusza na szefach sprzedaży i na sprzedawcach
  • Dlaczego dzisiejszy świat nie akceptuje sprzedaży linearnej?
  • Który etap procesu sprzedaży jest najważniejszy?
  • Czym jest kultura polichroniczna i jakie ma znaczenie dla procesu sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 65/2022

Nowoczesne egzekwowanie zadań w zarządzaniu

Nowoczesne egzekwowanie zadań w zarządzaniu
  • Jakie są rodzaje mocy sprawczej menedżera i z których nie warto korzystać?
  • Dlaczego zarządzanie partycypacyjne to fundament egzekwowania w dobie ekonomii chaosu?
  • Jakie są składowe nowoczesnego modelu zarządzania, w tym kluczowe narzędzia niezbędne dla skuteczności menedżera?
Czytaj więcej
nr 65/2022

Sprzedaż w internecie w obliczu kryzysu. Co zrobić, by trudny czas przekuć w dobry czas w sprzedaży?

Sprzedaż w internecie w obliczu kryzysu. Co zrobić, by trudny czas przekuć w dobry czas w sprzedaży?
  • Na jakie pytania należy odpowiedzieć, zanim zaczniemy planowanie sprzedaży na kolejny rok?
  • Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, tworząc nowy plan sprzedaży?
  • Jak zwiększyć konwersję?
Czytaj więcej
nr 65/2022

Jak planować sprzedaż na kolejny rok w obliczu rosnącej inflacji i trudnej sytuacji gospodarczo ‑ finansowej

Jak planować sprzedaż na kolejny rok w obliczu rosnącej inflacji i trudnej sytuacji gospodarczo - finansowej
  • Czym są „czarne łabędzie” i jaki mają związek z sytuacją na rynku w ostatnich dwóch latach?
  • Dlaczego błędne prognozy są lepsze niż ich brak?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 64/2022

Jak dbać o lojalność klienta z perspektywy menedżera sprzedaży?

Jak dbać o lojalność klienta z perspektywy menedżera sprzedaży?
  • W jaki sposób menedżer sprzedaży może włączyć się w proces budowania lojalności klienta?
  • Jak wykorzystać CRM do budowania lojalności klienta?
  • Jakie standardy pracy pomagają w utrzymaniu klienta?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Jak dbać o lojalność e‑klienta

Jak dbać o lojalność e-klienta
  • Jakie zachowania przejawia lojalny e-klient?
  • Czym jest PWA i jak może pomóc w podtrzymywaniu lojalności e-klienta?
  • Dlaczego lojalności klienta nie da się kupić?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.