Temat numeru

nr 54/2021

Jakie wydatki w dziale handlowym ograniczać w pierwszej kolejności?

Jakie wydatki w dziale handlowym ograniczać w pierwszej kolejności?
  • Dlaczego w okresie dekoniunktury warto szkolić kluczowych pracowników?
  • Jak przeprowadzać zmiany i cięcia budżetowe, nie nadwyrężając motywacji podwładnych?
  • Dlaczego znajomość matematyki biznesowo-handlowej zyskuje na znaczeniu w okresie dekoniunktury?
Czytaj więcej
nr 54/2021

Nowe czasy, nowa oferta wartości?

Nowe czasy, nowa oferta wartości?
  • Czym jest oferta wartości i dlaczego czasami należy ją zmienić?
  • Jak dokonać trafnej analizy obecnej oferty wartości?
  • Jak znaleźć swoją unikalną wartość dla klienta?
Czytaj więcej
nr 54/2021

Plany sprzedażowe na 2021 r. a pandemia

Plany sprzedażowe na 2021 r. a pandemia
  • Jakie wyzwania czekają na szefów sprzedaży i handlowców w 2021 r. w związku z niepewną sytuacją rynkową?
  • Dlaczego przed przystąpieniem do planowania należy wykonać proces segmentacji rynku i grup klientów?
  • Czy należy modyfikować wcześniej wyznaczone cele?
  • Na co zwrócić uwagę, weryfikując wyniki handlowców?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Indywidualne podejście do klienta, czyli co?

Indywidualne podejście do klienta, czyli co?
  • Jakie działania możemy podjąć, żeby pozwolić naszemu klientowi poczuć się wyjątkowo?
  • W jakich sytuacjach indywidualne traktowanie klienta jest szczególnie istotne?
  • Jak reagować, kiedy klient przekracza granice dobrego wychowania w kontakcie z handlowcem?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Jak zwiększać sprzedaż, nie tracąc marży?

Jak zwiększać sprzedaż, nie tracąc marży?
  • Do czego przydaje się znajomość matematyki biznesowo-handlowej w pracy handlowca?
  • Jak rabaty promocyjne wpływają na rentowność?
  • Jak odróżnić marżę od narzutu?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Ile kosztuje twój klient?

Ile kosztuje twój klient?
  • Czym jest wskaźnik CAC, czyli koszt pozyskania klienta?
  • Jak obliczać CAC?
  • Z jakim innym wskaźnikiem jest on bezpośrednio powiązany?
Czytaj więcej
nr 52/2020

Menedżer jako przywódca stada w epoce niepewności

Menedżer jako przywódca stada w epoce niepewności
  • Co wzorce przywiązania mają wspólnego z relacją szef – pracownicy?
  • Jakie style przywiązania wyróżniamy?
  • Jak menedżer może reagować w obecnej sytuacji niepewności i kryzysu, widząc niepokój pracowników?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama