Szukasz dobrze płatnej i ciekawej pracy, która zapewni Ci stabilizację na lata?
Chcesz cały czas się rozwijać i sprzedawać najlepsze produkty energetyczne na rynku?
Doskonale trafiłeś!

Jak zapewnić sobie pewną i dobrze płatną pracę w sprzedaży?

Rynek odnawialnych źródeł energii to dziś jeden z najbardziej stabilnych i perspektywicznych kierunków rozwoju. W dobie ciągle postępujących zmian nasze rozwiązania pozwalają klientom nie tylko zaoszczędzić, ale także zyskać niezależność energetyczną. Poszukujemy najlepszych sprzedawców w Polsce. Jeśli masz doświadczenie w branży OZE- to świetnie! Jeśli zaś chcesz rozpocząć swoją przygodę z odnawialnymi źródłami energii – zapraszamy. Na wstępie gwarantujemy kompleksowe szkolenia wdrożeniowe oraz produktowe, dzięki którym szybko poczujesz się jak ryba w wodzie. Jesteśmy otwarci na kandydatów z różnych branż – doskonale odnajdują się u nas osoby z bankowości, finansów, telekomunikacji czy FMCG.

Polenergia Fotowoltaika jako spółka posiadająca komplementarną ofertę usług z obszaru OZE wciąż się rozwija i wciąż dostarcza zarówno klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorcom najlepsze, pozwalające na zachowanie niezależności energetycznej rozwiązania.

W związku z tym, oferujemy możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży w różnych segmentach, od obsługi klienta po sprzedaż usług dla klientów biznesowych.

Aktualnie mamy otwartych wiele rekrutacji sprzedażowych. Do najważniejszych z nich należą: Przedstawiciel handlowy ds. OZE, czyli sprzedaż usług do klienta indywidualnego, a także Przedstawiciel Handlowy ds. Klienta Biznesowego. Dodatkowo, w ostatnim czasie rozpoczęliśmy poszukiwania Regionalnych Managerów Sprzedaży wraz z zespołami. Poszukujemy osób, które realizują się w sprzedaży, lubią dużą dynamikę pracy, nie boją się zmian, a także chcą rozwijać się w obszarze zielonych technologii. Jeśli opis ten pasuje do Ciebie – zapraszamy do kontaktu! – Katarzyna Domagała, Dyrektor HR w Polenergia Fotowoltaika.

W swojej ofercie posiadamy szereg nowoczesnych rozwiązań. Oprócz instalacji fotowoltaicznych, oferujemy pompy ciepła, magazyny energii, rozwiązania smart home, ładowarki do aut elektrycznych czy carporty. Jako jedyni na rynku posiadamy własne panele – Alva Solar. Co więcej, wychodząc naprzeciw ustawie, która zmienia się po 1 kwietnia, stworzyliśmy wyjątkowy produkt – Polenergię 360, która pozwala na pełne wykorzystanie OZE. Z nami możesz liczyć nie tylko na świetne produkty, ale także pewność zatrudnienia oraz konkurencyjne na rynku zarobki.

Sprzedawcy stanowią największą część naszych rekrutacji, ale nie możemy zapominać również o konsultantach z działu wsparcia sprzedaży, u których rozpoczyna się cały proces umawiania spotkań. To nasza pierwsza linia kontaktu z klientem. Aktualnie posiadamy swoje telecentrum w Warszawie, do którego szukamy nowych osób. Jest to praca w bardzo zaangażowanym zespole, ze świetnym koordynatorami i mnóstwem dodatkowych konkursów oraz benefitów, gdzie najlepiej sprawdzą się studenci zaoczni lub absolwenci – Aneta Ugniewska, Headhunting Team Manager.

Rynek cały czas się zmienia, a nasza organizacja wraz z nim. Doskonale wiemy, jak ważny jest odbiór marki pracodawcy, dlatego też cały czas nad tym pracujemy. Jesteśmy dostępni na wielu portalach branżowych, realizujemy szereg kampanii w social mediach, pokazujemy prawdziwe oblicze pracy w naszej organizacji angażując naszych pracowników w działania promocyjne. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych kanałów na social mediach, a także odwiedzania naszej strony karierowej https://www.polenergia-pv.pl/kariera, gdzie znajdziecie wszystkie nasze aktualne oferty – Sylwia Nadolna-Dolińska, Employer Branding Manager.

Polenergia Fotowoltaika to dziś jeden z najbardziej stabilnych i pożądanych pracodawców w branży OZE. Jeśli planujesz się rozwijać w tym obszarze i zmieniać zielone oblicze kraju i świata, a przy tym zarabiać naprawdę konkurencyjnie, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz kontaktu z przedstawicielami obszaru HR.

Obejrzyj również filmik o pracy w Polenergia Fotowoltaika:
https://www.youtube.com/watch?v=Sz3GPUC8qA0

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Jak przedstawić ofertę i wyprzedzić konkurencję ‑ jedna rzecz, która zostawi innych w tyle

Jak przedstawić ofertę i wyprzedzić konkurencję - jedna rzecz, która zostawi innych w tyle
  • Dlaczego wysyłanie oferty na maila to kiepski pomysł?
  • Kiedy klient zwraca uwagę „tylko” na cenę?
  • Co zrobić, aby dobrze sprofilowany klient zapoznał z ofertą i nie szukał tylko oceny?
Czytaj więcej

Oferta na 6, czyli jak zrobić dobre wrażenie

Oferta na 6, czyli jak zrobić dobre wrażenie
  • Jak oferta przyciąga klientów wyglądem i treścią?
  • Jakich błędów w ofercie należy się wystrzegać?
  • Dlaczego dobra oferta sprzedaje?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.