Często zdarza się tak, że kierownik sprzedaży, chcąc zmotywować handlowca, zamiast wypowiedzi motywującej stosuje manipulującą. Dla niego to żadna różnica, ale pracownicy zupełnie inaczej reagują na sposób przekazania informacji. Od doboru słów, kontekstu wypowiedzi i odbioru jej przez pracownika będzie zależeć dobre wykonanie zadania. Warto się zatem zastanowić, jak rozróżnić wypowiedź motywującą od manipulującej, i rozstrzygnąć, która z nich jest bardziej efektywna.
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.