„Kryzys to nie jest czas na zabawy i grillowanie. Musimy teraz zaciskać pasa, a nie bezsensownie wydawać pieniądze!” – tymi słowami prezes zakończył rozmowę na temat wyjazdu integracyjnego, który wcześniej planowaliście. Zespół czekał na tę imprezę od kilku miesięcy i na pewno nie będzie zadowolony z takiego rozstrzygnięcia. Jak przekonać kierownictwo firmy, że właściwie przeprowadzona integracja nie jest fanaberią, a bardzo często bywa kwestią kluczową dla jej efektywnej pracy? Jak dobierać narzędzia budowania zespołu handlowego i zarządzać procesem jego integracji, aby był on efektywny?
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.