• Co wyróżnia kęsy szkoleniowe jako formę rozwijania pracowników działu sprzedaży?
  • Z czego powinny się składać kęsy szkoleniowe?
  • Jak czuwać nad wdrażaniem narzędzi i rozwiązań, których dostarczają kęsy szkoleniowe?
Smaczny szkoleniowy kąsek!

Świat pędzi. To trochę banalne stwierdzenie, ale nie da się z nim dyskutować. W każdej branży brak uważności na mnogość i częstość zmian przynosi straty.

Przygotowywanie się do życia w tak zmiennym, zaskakującym środowisku wiąże się z koniecznością rozwijania nowych umiejętności, które pomagają w nim przetrwać. Dla przykładu: praca w dziale sprzedaży wymaga reacji na wszystko, co dzieje się dookoła. Jednak na sam rozwój też potrzeba czasu, o który przecież tak trudno. Zdecydowana większość trenerów rozwijających kompetencje sprzedażowe doświadczyła oporu uczestników wynikającego z frustracji spowodowanej tym, że szkolenia pożerają im czas, którego i tak nie mają.

Szefowie sprzedaży też często stają przed dylematem: z jednej strony wyznaczają pracownikom coraz bardziej ambitne cele, których realizacja nie pozostawia im zbyt wiele czasu na inne działania, w tym na rozwój. Denerwują się jednak, kiedy handlowcy odkładają uczestnictwo w szkoleniach na później lub wręcz z nich rezygnują. Trudno nie rozumieć pracowników, ale też trudno nie współodczuwać frustracji menedżerów, bo każde takie szkolenie to wydane pieniądze i niewykorzystane wsparcie w rozwoju kompetencji.

Rynek reaguje na tę sytuację, zapraszając do korzystania z krótkich form szkoleniowych. Godzina, dwie, maksymalnie trzy i możemy wracać do pracy. Z jednej strony – skoro pracujemy nad prowadzeniem spotkań, które mają być coraz krótsze, ale jednocześnie coraz bardziej skondensowane i efektywne, dlaczego nie podejść w ten sam sposób do szkoleń? Z drugiej – czy naprawdę podczas tak krótkiego szkolenia można sobie przyswoić jakąś wiedzę?

Pozostałe 79% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?
  • Skąd bierze się chaos w dziale sprzedaży?
  • Jaki wpływ na porządek w dziale sprzedaży ma system prowizyjny?
  • Czy warto spisywać standardy stanowisk handlowych?
Czytaj więcej

Jak dopasować system premiowy do zespołu?

Jak dopasować system premiowy do zespołu?
  • Jak stworzyć idealny system premiowy lub prowizyjny?
  • Co warto wziąć pod uwagę, analizując opcję prowizji od zysku?
  • Z jakimi dylematami i ograniczeniami wiąże się wprowadzenie prowizji od obrotu?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.