- Czy dobre wyniki sprzedażowe są równoznaczne z brakiem dysfunkcji w zespole?
- Co wpływa na poziom energii i efektywności zespołu handlowego?

Początek roku to czas stawiania nowych ambitnych celów sprzedażowych. To też czas oceny skuteczności dotychczasowej strategii funkcjonowania firmy oraz zespołu. Ogólną ocenę, czy coś działa czy nie, wskażą nam wyniki. Jednak czy to wystarczy, by sprawdzić, na jakim poziomie działa i współpracuje nasz zespół? Czy obraz samych wyników odzwierciedla wykorzystanie potencjału każdego z członków zespołu? Czy np. dobre wyniki sprzedażowe są równoznaczne z brakiem dysfunkcji w zespole?
Zarówno w życiu, jak i w biznesie wszyscy widzą i oceniają efekt końcowy. Przyszedł jednak czas, by spojrzeć głębiej na naszą pracę. Nie tylko na to, CO zostało zrobione, ale też JAK, jakim nakładem energii – będzie to miało duże znaczenie w najbliższych latach, gdyż nie zapominajmy, że żyjemy w „biznesowym tornado”, świecie chaosu, niepewności, zmienności. Liczba czynników wewnętrznych i zewnętrznych niesprzyjających efektywności jest bardzo duża.
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
