Wydarzenia i trendy

Zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży!

Szef Sprzedaży 40/2018 Tekst otwarty

Żeby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także o portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o morale.

40_SS_5.jpg

Naucz się myśleć i działać jak ludzie sukcesu!

Szef Sprzedaży 40/2018 Tekst otwarty

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie sukces wymaga błyskotliwości. Przeciętny człowiek wykorzystuje tymczasem zaledwie około 2% swoich kompetencji intelektualnych. Co możemy zrobić, żeby w pełni czerpać z potencjału naszego mózgu i zapewnić sobie większe możliwości – tak jak to robią ludzie sukcesu?

SS_39_04.jpg

Od celu do wyniku

Szef Sprzedaży 39/2018 Tekst otwarty

Większość liderów ma jakiś wielki, ryzykowny i śmiały cel. Jeden marzy o tym, żeby jego marka stała się popularniejsza niż Coca-Cola, inny aspiruje do stworzenia najbardziej dochodowej strony internetowej w cyberprzestrzeni, a jeszcze ktoś chciałby tchnąć w swoją organizację ducha walki i zdeklasować głównych konkurentów. Przeważająca część z nich wpada jednak w tryby ogłupiającej biurokracji, która uniemożliwia im realizację tych ambicji.

SS_39_05.jpg

Jak mądrze zarządzać pieniędzmi?

Szef Sprzedaży 39/2018 Tekst otwarty

Pieniądze należą do najbardziej pobudzających do myślenia, wywołujących największe emocje i najbardziej dzielących ludzi kwestii na świecie. Napisano niezliczoną liczbę książek, artykułów, postów na blogach oraz przemów o tym, czym są pieniądze, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie, oraz na tysiące pokrewnych tematów. Niemniej pomimo nieustannej koncentracji ludzkości na tym zagadnieniu odczucia przeciętnego człowieka w związku z pieniędzmi można scharakteryzować jednym słowem: dezorientacja.

Sprzedaż bez sprzedawania

Szef Sprzedaży 38/2018 Tekst otwarty

W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).

Polecamy

Archiwum