Wydarzenia i trendy

Udany rok na rynku sprzedaży bezpośredniej

Szef Sprzedaży 41/2018 Tekst otwarty

Rok 2017 dla rynku sprzedaży bezpośredniej był udany tak w globalnym, jak i lokalnym ujęciu. Potwierdzają to statystyki zarówno Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA), jak i Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej Seldia. Na przestrzeni ostatnich trzech lat był to najlepszy rok dla tego sektora na świecie.

SS_39_91.jpg

Zaplanuj listopad i grudzień

Szef Sprzedaży 41/2018

6 - 8 listopada (wtorek - czwartek ) Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Rozwiązań Przemysłowych, Warszawa

7 listopada (środa) Targi E-handlu, Warszawa

14 - 17 listopada (środa - sobota) Targi Branży Kamieniarskiej, Poznań

22 - 23  listopada (czwartek - piątek) Forum Szefów Sprzedaży, Warszawa

8 grudnia (sobota) Dzień Kupca

PNSA wybrało najlepszych sprzedawców w Polsce!

Szef Sprzedaży 41/2018 Tylko on-line Tekst otwarty

3 grudnia w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej X edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 21 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy. Wyjątkową, jubileuszową edycję konkursu patronatem objęła pani Andżelika Możdżanowska, Pełnomocnik Rządu do spraw Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju. Ideą konkursu jest kształtowanie i promowanie dobrych praktyk w sprzedaży oraz wysokich standardów etycznych.

Zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży!

Szef Sprzedaży 40/2018 Tekst otwarty

Żeby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także o portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o morale.

40_SS_5.jpg

Naucz się myśleć i działać jak ludzie sukcesu!

Szef Sprzedaży 40/2018 Tekst otwarty

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie sukces wymaga błyskotliwości. Przeciętny człowiek wykorzystuje tymczasem zaledwie około 2% swoich kompetencji intelektualnych. Co możemy zrobić, żeby w pełni czerpać z potencjału naszego mózgu i zapewnić sobie większe możliwości – tak jak to robią ludzie sukcesu?

SS_39_04.jpg

Od celu do wyniku

Szef Sprzedaży 39/2018 Tekst otwarty

Większość liderów ma jakiś wielki, ryzykowny i śmiały cel. Jeden marzy o tym, żeby jego marka stała się popularniejsza niż Coca-Cola, inny aspiruje do stworzenia najbardziej dochodowej strony internetowej w cyberprzestrzeni, a jeszcze ktoś chciałby tchnąć w swoją organizację ducha walki i zdeklasować głównych konkurentów. Przeważająca część z nich wpada jednak w tryby ogłupiającej biurokracji, która uniemożliwia im realizację tych ambicji.

Polecamy

Archiwum