Wydarzenia i trendy

Sprzedaż bez sprzedawania

Szef Sprzedaży 38/2018 Tekst otwarty

W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).

zgrupowanie_playground_2018.jpg

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży coraz bliżej!

Szef Sprzedaży 38/2018 Tekst otwarty

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji? To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone podczas kolejnej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży, organizowanego przez redakcję magazynu „As Sprzedaży” 17–18 maja w Warszawie.

SS_37_04.jpg

Po raz 9. wybrano najlepszych w sprzedaży w Polsce

Szef Sprzedaży 37/2018 Tekst otwarty

25 listopada w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej 9. edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży w Polsce. Wyłoniono 13 laureatów w 15 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy za imponujące wyniki sprzedażowe, pozytywne podejście oraz ponadprzeciętne zaangażowanie. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w sprzedaży i najwyższych standardów etycznych.

SS_37_05.jpg

4. Forum Szefów Sprzedaży za nami!

Szef Sprzedaży 37/2018 Tekst otwarty

W dniach 23-24 listopada w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie redakcja „Szefa Sprzedaży” już po raz 4. spotkała się z dyrektorami sprzedaży z całej Polski podczas Forum Szefów Sprzedaży, tym razem pod hasłem „4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. – od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej”.

SS_36_05.jpg

12 aspektów skutecznej sprzedaży

Szef Sprzedaży 36/2018 Tekst otwarty

12 aspektów skutecznej sprzedaży

To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych ze sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży.

Polecamy

Archiwum