Dla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach – wynika z 18. ogólnopolskiego badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzonego przez SARE z Digitree Group....
To książka, której głównym celem jest zwiększyć pewność siebie sprzedawców telefonicznych, pomóc im ułożyć skuteczny schemat rozmowy telefonicznej, a co za tym idzie – wynieść wyniki na wyższy poziom.
Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie? – takiej pozycji jeszcze do tej pory nie było na polskim rynku. Blockchain na ratunek markom odzieżowym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a może shoppable TV dla pokolenia Z?
„Nie da się sprzedawać zdalnie”- tak twierdziła część handlowców przyzwyczajonych do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie. W marcu 2020 r. weszli w nową rzeczywistość... „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”.
27 stycznia 2022 r. podczas finałowej gali XIII edycji konkursu Polish National Sales Awards, która tym razem odbyła się w formule online, nagrodzono wybitnych przedstawicieli sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 17 kategoriach. Kolejny raz przyznano nagrodę supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od wielu lat skutecznie promuje etyczne podejście...
Następna
strona
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.