Wydarzenia i trendy

nr 59/2021

MBA skrojone na miarę

MBA skrojone na miarę
Czytaj więcej
nr 59/2021

Jak nie wciskać klientowi produktu?

Jak nie wciskać klientowi produktu?
Czytaj więcej
nr 59/2021

Jak zbudować firmę

Jak zbudować firmę
Czytaj więcej
nr 59/2021

Wygrać dziś, wygrać jutro

Wygrać dziś, wygrać jutro
Czytaj więcej
nr 58/2021

Wyniki branży sprzedaży bezpośredniej za 2020 r.

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej na podstawie danych otrzymanych od firm członkowskich podsumowało wyniki branży sprzedaży bezpośredniej w Polsce za miniony rok. Wynika z nich, że szacunkowa sprzedaż całej branży wzrosła o 2,1% w stosunku do 2019 r., co przyniosło prawie 3,5 miliarda złotych obrotu.

Czytaj więcej
nr 58/2021

Trudna sztuka przywództwa

Trudna sztuka przywództwa

Przywództwo bywa uznawane za nadzwyczajny, rzadki talent, z którym po prostu trzeba się urodzić. Tymczasem prawda jest prozaiczna: przywództwo to złożona umiejętność, którą można budować - cierpliwie i z rozmysłem.

Czytaj więcej
nr 58/2021

Nie bój się błądzić

Nie bój się błądzić

Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.