W dniach 24–25 listopada w Hotelu Lord w Warszawie redakcja „Szefa Sprzedaży” już po raz trzeci spotkała się z dyrektorami sprzedaży z całej Polski podczas Forum Szefów Sprzedaży, tym razem pod hasłem „Stare metody sprzedaży nie mają szans w zderzeniu z KLIENTEM 3.0”

3. Forum Szefów Sprzedaży: Współczesny klient wymaga nowego podejścia
Foto: Damian Grabarski

Z roku na rok z powodu szybko rosnącej konkurencji coraz trudniej pozyskać nowego klienta, a jeszcze trudniej go utrzymać. Wymagania są coraz bardziej wyrafinowane. Dobra cena i jakość już nie wystarczą, żeby go zadowolić, dlatego trzecią edycję Forum poświęciliśmy klientowi nowych czasów – KLIENTOWI 3.0. W trakcie spotkania eksperci mówili o oczekiwaniach współczesnego konsumenta oraz o tym, w jaki sposób im sprostać.

Joanna Stradowska i Paweł Bendor opowiadali o proklienckim modelu sprzedaży na przykładzie sektora bankowego. Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Renaty Kozłowskiej i Janusza Janiszewskiego poświęcone umiejętnościom, które należy rozwijać u handlowców, żeby byli w stanie sprostać wymaganiom klienta 3.0. Pierwszy dzień Forum zakończyło wystąpienie Przemysława Mika, który wskazywał, jak budować pozytywne doświadczenia klienta w kontakcie z firmą poprzez przekraczanie oczekiwań.

Drugi dzień rozpoczął Tomasz Paprocki, przedstawiając najnowsze trendy w komunikacji. O tym, jak zautomatyzować procesy sprzedażowe, zachowując indywidualne podejście do klienta, mówiła Agnieszka Grostal. Forum zakończyło wystąpienie Piotra Urbaniaka o tym, jak przełożyć doświadczenia liderów e-commerce, aby przenieść sprzedaż produktów i usług tradycyjnie kojarzonych z offline do online. Gościem specjalnym Forum był Grzegorz Kita, który mówił o swoich doświadczeniach,

Dużym powodzeniem wśród uczestników cieszyły się round tables – stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów występujących podczas Forum.

Kolejne Forum Szefów Sprzedaży odbędzie się w dniach 23-24 listopada 2017 r. O szczegółach będziemy informowali w kolejnych wydaniach „Szefa Sprzedaży”.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Umami nie tylko w kuchni

Umami nie tylko w kuchni
Czytaj więcej

Zdalnie oznacza skutecznie

Zdalnie oznacza skutecznie
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.