4. Forum Szefów Sprzedaży za nami!

Szef Sprzedaży 37/2018 Tekst otwarty
SS_37_05.jpg

W dniach 23-24 listopada w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie redakcja „Szefa Sprzedaży” już po raz 4. spotkała się z dyrektorami sprzedaży z całej Polski podczas Forum Szefów Sprzedaży, tym razem pod hasłem „4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. – od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej”.

Każdy dyrektor sprzedaży doskonale wie, że dobrze zaplanowany i zorganizowany proces sprzedażowy to podstawa osiągnięcia oczekiwanego wyniku. Kontrolując realizację planu i dbając o motywację zespołu, menedżer może realnie wpływać na sukces swojego działu. Z tego powodu podczas tegorocznej edycji Forum eksperci pokazali m.in., jak korzystając z konkretnych metod i danych, stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości zespołu handlowców, w jaki sposób zaplanować sprzedaż nowego produktu, co robić, kiedy zbliża się koniec miesiąca, a zrealizowanie planu wydaje się nieosiągalne, oraz jak wykorzystać analizę działań sprzedażowych do zarządzania zespołem sprzedaży i poprawy wyników.

Katarzyna Kmiecicka przypomniała, jakie działania reorganizacyjne w dziale marketingu i sprzedaży obowiązkowo trzeba będzie wprowadzić po 25 maja 2018 r. i na co już dziś należy się przygotować. Żywiołową dyskusję wzbudziło wystąpienie Agnieszki Grostal, która podpowiedziała, jaki procent sił sprzedażowych zaangażować w sprzedaż nowego produktu. Z bardzo dużym zainteresowaniem spotkała się prelekcja Tomasza Targosza poświęcona skutecznemu stosowaniu storytellingu w sprzedaży. O efektywnym zarządzaniu ryzykiem w sprzedaży w bardzo ciekawej formie opowiedzieli Robert Noworolski i Piotr Bień. Pierwszy dzień Forum zakończyło wystąpienie Michała Skurowskiego, który pokazał, jak wykorzystać lejek sprzedaży do kontroli realizacji planu przez poszczególnych handlowców.

Drugi dzień otworzyła prezentacja Renaty Kozłowskiej „Jak połączyć różne dostępne narzędzia motywacyjne w jeden skuteczny system”. O trudnych zachowaniach w zespole handlowym i sposobach na radzenie sobie z nimi opowiedział Lech Dworaczyński. Forum zakończyło się wystąpieniem Rafała Jarosza poświęconym przeglądowi nowoczesnych aplikacji i rozwiązań informatycznych wspierających posprzedażową obsługę klienta.

Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyły się round tables – stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów występujących podczas Forum.

Bardzo dziękujemy za udział w edycji Forum Szefów Sprzedaży i już teraz zapraszamy na kolejną, która odbędzie się 22-23 listopada 2018 r. Szczegóły już wkrótce!

Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum