Aby twoi pracownicy nie bali się... pracy

W dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura dopasowywania się i kontynuowania oznacza zagładę. Sukces wymaga nowych pomysłów i krytycznego myślenia.

Książka krok po kroku pokazuje, jak stworzyć organizację bez lęku, w której każdy może być sobą, wnosić swój wkład, rozwijać się i współpracować, by uzyskiwać znakomite rezultaty.

Znajdziemy w niej liczne wnioski z badań i ponad 20 case studies dotyczących typowych błędów (Volkswagen, Nokia) i skutecznych rozwiązań (Pixar, Google) pozwalających tworzyć środowisko pracy, w którym ludzie mogą wprowadzać innowacje i rozwijać się. Amy C. Edmondson przygląda się też znanym firmom, w których lęk przyczynił się do powstania iluzji sukcesu, a tym samym opóźnił odkrywanie problemów, co w rezultacie doprowadziło do porażki, której można było uniknąć.

Zatrudnianie utalentowanych osób nie wystarcza

Liderzy, którym zależy na uwolnieniu indywidualnych i zbiorowych talentów, znajdą tu konkretne wskazówki i narzędzia pozwalające stworzyć atmosferę bezpieczeństwa psychologicznego, w której pracownicy mogą swobodnie przedstawiać swoje pomysły, dzielić się informacjami i zgłaszać błędy. Choć tworzenie bezpiecznego środowiska pracy wymaga wysiłku i umiejętności, jest podstawą do uzyskania wysokiej efektywności w świecie VUCA.

Tytuł: Firma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów

Autor: Amy C. Edmondson

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 298

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Zostań mistrzem wystąpień

Zostań mistrzem wystąpień
Czytaj więcej

Święto obsługi klienta już we wrześniu

Święto obsługi klienta już we wrześniu

Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta, jak podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak według ekspertów zupełnie inny. Bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest pozostawanie na bieżąco z trendami i nowinkami. Tylko dzięki temu firmy są w stanie zmieniać się na potrzeby cyfrowego klienta.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama