• Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
  • Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do „kołczów”?
  • Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?

Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może się okazać niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na biznesowo użytecznych zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Trzon książki stanowi siedem filarów modelu coachingowego – miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.

Tytuł: Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Autor: Tomasz Gordon

Wydawnictwo: Onepress

Liczba stron: 200

Zobacz również

Sklepy muszą zaoferować konsumentom nowe powody do zakupu w trybie offline

Wybuch pandemii COVID-19, zamrożenie gospodarek, troska o własne bezpieczeństwo, obniżenie dochodów lub utrata pracy w zdecydowany sposób odcisnęły piętno na zwyczajach zakupowych konsumentów na całym świecie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

pricing.png
  • Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Pomoc we wspólnej sprawie

SS_51_5.1.jpg

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości, lecz także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, które przed nimi stają, rodzą się i dobre pomysły, i nieporozumienia.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama