Być lepszym menedżerem

SS_51_4.2.jpg
Tekst otwarty nr 51/2020

Poszukujesz sprawdzonych narzędzi, zaczerpniętych od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawią twoje kompetencje jako menedżera? Mamy dla ciebie książkę wypełnioną nimi od pierwszej do ostatniej strony!

Z książki dowiesz się :

  • jak poprawić komunikację w zespole i zwiększyć kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie,
  • w jaki sposób przekazywać informację zwrotną oraz prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
  • jak prowadzić szkolenia, instruktaże i coaching, aby lepiej trafiać do różnych osób w zespole.

Rozdziały zostały uzupełnione o praktyczne przykłady, studium przypadków i realne sytuacje z pracy menedżerów.

Tytuł: Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje! Zestaw kursów doskonalących umiejętności pracy z ludźmi w biznesie

Autor: Tomasz Sędzimir

Wydawnictwo: My Book

Liczba stron: 213

Zobacz również

Tekst otwarty nr 51/2020

Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

pricing.png
  • Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Pomoc we wspólnej sprawie

SS_51_5.1.jpg

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości, lecz także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, które przed nimi stają, rodzą się i dobre pomysły, i nieporozumienia.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Przetrwają najlepiej skomunikowani

SS_51_4.1.jpg
  • Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?
  • Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?
  • Jak porozumieć się z pokoleniami, które wchodzą na rynek pracy?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama