Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie? – takiej pozycji jeszcze do tej pory nie było na polskim rynku. Blockchain na ratunek markom odzieżowym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a może shoppable TV dla pokolenia Z?

Czy e-commerce może być piękny? Jasne!

Autorka nie tylko zabiera nas w przyszłość świata e-commerce na podstawie branż fashion i beauty, ale także opowiada o tym, jak było kiedyś i jakie zamiany zaszły we współczesnym e-konsumencie i sposobie robienia zakupów online. W swojej książce opowiada o tym, jakie były początki e-commerce fashion i beauty, o tym na co należy zwrócić uwagę, tworząc swój pierwszy e-sklep, jak zwiększać sprzedaż i skalować biznes, jednocześnie dbając o wizerunek marki, jaki jest nowoczesny marketing dla fashion i beauty. Pozycja wzbogacona jest o przepiękne i oryginalne ilustracje graficzki Aleksandry Birch, a także o wywiady z przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty, takich jak: Apart, Mosquito, Decathlon Polska, Go Sport, Calzedonia Group, Promod, Lancerto, Yes, Victoria’s Secret, Jack Wolfskin, Sephora, Unilever, Modivo, Creamy i wiele innych. Idealna lektura dla specjalistów marketingu online i e-commerce, właścicieli sklepów internetowych, osób planujących dopiero otworzyć swój e-sklep i dla tych, którzy interesują się modą, urodą i zakupami online.

Tytuł: Piękny E-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?

Autor: Kamila Gębik

Wydawnictwo: KAMMEDIA

Liczba stron: 312

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.