Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie? – takiej pozycji jeszcze do tej pory nie było na polskim rynku. Blockchain na ratunek markom odzieżowym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a może shoppable TV dla pokolenia Z?

Autorka nie tylko zabiera nas w przyszłość świata e-commerce na podstawie branż fashion i beauty, ale także opowiada o tym, jak było kiedyś i jakie zamiany zaszły we współczesnym e-konsumencie i sposobie robienia zakupów online. W swojej książce opowiada o tym, jakie były początki e-commerce fashion i beauty, o tym na co należy zwrócić uwagę, tworząc swój pierwszy e-sklep, jak zwiększać sprzedaż i skalować biznes, jednocześnie dbając o wizerunek marki, jaki jest nowoczesny marketing dla fashion i beauty. Pozycja wzbogacona jest o przepiękne i oryginalne ilustracje graficzki Aleksandry Birch, a także o wywiady z przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty, takich jak: Apart, Mosquito, Decathlon Polska, Go Sport, Calzedonia Group, Promod, Lancerto, Yes, Victoria’s Secret, Jack Wolfskin, Sephora, Unilever, Modivo, Creamy i wiele innych. Idealna lektura dla specjalistów marketingu online i e-commerce, właścicieli sklepów internetowych, osób planujących dopiero otworzyć swój e-sklep i dla tych, którzy interesują się modą, urodą i zakupami online.
Tytuł: Piękny E-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?
Autor: Kamila Gębik
Wydawnictwo: KAMMEDIA
Liczba stron: 312
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
