Czy już jesteś marką?

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych, niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni online i offline. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży online, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży i pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:

  • nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
  • zdiagnozujesz unikalną osobowość marki osobistej,
  • dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
  • zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
  • poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na LinkedIn,
  • dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
  • zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
  • dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
  • poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Jeśli zatem szukasz sposobu na:

  • autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
  • zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
  • umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli ci osiągnąć cel, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

Tytuł: Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Autor: Angelika Chimkowska

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 272

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.