Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie, mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.

Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 r. wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. W ich książce Jeden na jeden znajdują się głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to ukazane w szerszym kontekście teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.

Dzięki lekturze tej książki każdy menedżer może zrozumieć, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczy się też dawać odważną, ukierunkowaną na zmianę i dowie się, jak wpływać na pracownika, gdy ten przyjmuje postawę:

  • Daj mi, daj mi… awans, podwyżkę, szkolenia, ekskluzywne warunki pracy.
  • Postaraj się lepiej mną zarządzać.
  • Dbaj o mnie.
  • Nie przeszkadzaj mi w pracy.

Wyjątkowym elementem książki jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem. Można się z nich dowiedzieć, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, i poznać nowe możliwości skuteczniejszego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdują się też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój. ×

Tytuł: Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami

Autor: Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 352

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Zaplanuj z nami maj/czerwiec

Read more

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

SS_44_5.jpg

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Read more

Rusza kampania „Poznaj swojego kontrahenta”

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej i Federacja Konsumentów pod patronatem UOKiK rozpoczęły akcję „Poznaj swojego kontrahenta”. Kampania edukacyjna skierowana jest m.in. do firm wynajmujących sale na takie spotkania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama