Działaj bez wysiłku

Autor bestsellerowego Esencjalisty podejmuje temat wydajności i osiągania celów. Pokazuje proste strategie, dzięki którym łatwiej wykonasz ważne zadania i osiągniesz pożądane wyniki bez przemęczenia i frustracji. Zamiast wkładać we wszystko coraz więcej wysiłku, można pójść łatwiejszą drogą – sprytu. Esencjalista opowiadał o robieniu właściwych rzeczy. To proste jest o tym, jak je robić we właściwy sposób, i wydaje się skutecznym lekiem na wszechobecne wypalenie zawodowe i chroniczne wyczerpanie.

Czy zdarza ci się mieć poczucie, że:

  • biegniesz coraz szybciej, ale nie zbliżasz się do swoich celów,
  • chcesz dać z siebie więcej, ale brakuje ci energii,
  • stoisz na krawędzi wypalenia,
  • wszystko jest o wiele trudniejsze, niż powinno być?

Ludzie, którym nieobce są takie odczucia, zwykle są zdyscyplinowani, skoncentrowani, zaangażowani i zmotywowani. Są też skrajnie wyczerpani. W rezultacie często pracują dwa razy ciężej niż kiedyś, osiągając zaledwie połowę wcześniejszych rezultatów.

Jest jednak inny sposób. Zamiast wkładać we wszystko coraz więcej wysiłku, można szukać możliwości, które są wartościowe, skuteczne, a jednocześnie proste. By nam to ułatwić, Greg McKeown napisał książkę pokazującą, że życie nie musi być takie trudne. Zawarł w niej rady pozwalające osiągnąć pożądane wyniki bez narażania się na wypalenie.

Czytając To proste, dowiesz się m.in., jak:

  • przekształcić żmudne zadania w przyjemne rytuały,
  • wyznaczyć sobie tempo możliwe do długoterminowego utrzymania,
  • upraszczać procesy poprzez usuwanie niepotrzebnych kroków,
  • dokonywać jednorazowych wyborów eliminujących konieczność podejmowania wielu decyzji w przyszłości,
  • zapobiegać frustracji poprzez rozwiązywanie problemów, zanim się pojawią,
  • ułatwić sobie utrzymywanie relacji i zarządzanie nimi.

Tytuł: To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne

Autorzy: Greg McKeown

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 248

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Marketing 5.0

Marketing 5.0
Czytaj więcej

Błędy, które mogą kosztować twoją firmę miliony

Błędy, które mogą kosztować twoją firmę miliony

Żadna firma ani organizacja nie jest wolna od nieudanych inwestycji, przekrętów i porażek. O tym właśnie jest książka Złe decyzje zakupowe – o marnotrawieniu czasu, pieniędzy i innych zasobów na bezsensowne projekty. Peter Smith stworzył wciągającą opowieść o największych błędach oraz oszustwach związanych z zakupami dóbr i usług, które przydarzyły się zarówno nowicjuszom, jak i ekspertom z całego świata. Zebrał w niej ważne lekcje na temat tego, jak nie zarządzać firmą, a także praktyczne wskazówki, jak uniknąć kompromitujących błędów, zminimalizować straty i podejmować dobre, strategiczne decyzje.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.