Forum Szefów Sprzedaży 2015

Tekst otwarty nr 16/2014

W dniach 20-21 listopada br. w Warszawie odbędzie się organizowane przez naszą redakcję Forum Szefów Sprzedaży, podczas którego spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystać najnowsze trendy i technologie do realizacji planu sprzedaży w 2015 r.

Aby być skutecznym szefem sprzedaży, trzeba cały czas obserwować rynek i reagować na zachodzące zmiany. Czasem wystarczy tylko modyfikacja obranej strategii, żeby obronić plan sprzedaży. Zdarzają się jednak sytuacje – jak embargo Rosji na warzywa i owoce z UE – które wymagają całkowitej zmiany strategii, poszukiwania nowych rynków i nowych odbiorców. Jakie trendy sprzedażowe będą miały kluczowe znaczenie dla realizacji planów sprzedaży w 2015 r.? Jak spośród wielu strategii wybrać tę, która sprawdzi się w przypadku naszych produktów i przyniesie realny wzrost sprzedaży? W które z nowych technologii zainwestować, aby usprawnić pracę handlowców i zwiększyć efektywność kontaktów sprzedażowych? Na te pytania spróbują odpowiedzieć goście Forum:

  • MAŁGORZATA BIARDA – trenerka i coach biznesu, ekspert Back Office, Call Center, Contact Center,
  • KAMIL BULIŃSKI – trener i konsultant zarządzania sprzedażą,
  • ARKADIUSZ CYBULSKI – współzałożyciel i prezes Zarządu firmy Gamfi, lidera grywalizacji w Polsce,
  • LECH DWORACZYŃSKI – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą, autor bloga o skutecznej sprzedaży,
  • BOHDAN GARSTECKI – założyciel i twórca serwisu Selling4Results,
  • EWA KIETLIŃSKA – specjalistka ds. GIS w firmie IMAGIS SA,
  • JAKUB OLEKSY – dyrektor zarządzający na Polskę firmy Sparc Media, specjalizującej się w zautomatyzowanych kampaniach online,
  • LUCJAN PASZKIEWICZ – partner/dyrektor zarządzający Capful Polska, firmy specjalizującej się w opracowywaniu strategii biznesowych na bazie scenariuszy,
  • DARIUSZ PIEKARSKI – dyrektor zarządzający w SARE SA, gdzie od 2013 r. pełni również funkcję członka Zarządu Grupy Kapitałowej,
  • KAZIMIERZ SEDLAK – założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak,
  • TOMASZ STEC – Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners,
  • RAFAŁ WANKE – założyciel i prezes Zarządu firmy nowyPOZIOM, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze marketingowej B2B,
  • ADAM WRZOSKIEWICZ – specjalista ds. sprzedaży produktów GIS w firmie IMAGIS SA.

Program Forum:

Dzień I: Strategie wzrostu sprzedaży na 2015 rok

  • Plan sprzedaży 2015 – jak określić cele sprzedażowe i strategię działania na kolejny rok w oparciu o wyniki diagnozy mikroi makrootoczenia firmy.
  • Jak spośród wielu strategii dobrać taką, która najlepiej sprawdzi się w przypadku naszych produktów i przełoży się na rzeczywiste efekty sprzedażowe?
  • Jak ograniczyć fluktuację kluczowych pracowników – strategie minimalizujące płynność kadr, które zmniejszą „odpływ” najlepszych pracowników nawet o 60%.
  • Na jakich zasadach powinien opierać się system premiowy, który będzie rentowny dla firmy i skutecznie zmotywuje handlowców?

Dzień II: Narzędzia i technologie wspierające realizację planów sprzedażowych

  • Które z dostępnych na rynku aplikacji mobilnych mogą realnie wesprzeć pracę szefa sprzedaży i jego handlowców?
  • Jak, korzystając z narzędzi geomarketingu, najlepiej dotrzeć do klienta na poziomie regionalnym, lokalnym lub poziomie mikro?
  • Jak budować pozytywną i trwałą relację z klientem, wykorzystując możliwości systemu CRM?

Szczegółowe informacje i zapisy:

www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

29 stycznia podczas finałowej gali online XII edycji konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.

Czytaj więcej

Szkolenia online, w których warto wziąć udział

Poszerzaj wiedzę bez wychodzenia z domu czy z biura

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama