Jak osiągnąć sukces w komunikacji z klientem? Spotkanie branży call i contact center

Szef Sprzedaży 38/2018 Tekst otwarty

Już 15 maja 2018 r. w przestrzeni warszawskiego obiektu eventowego Digital Knowledge Village odbędzie się Festiwal Call Center – branżowe wydarzenie kierowane do specjalistów z obszaru obsługi klienta przez call i contact center.

Festiwal Call Center to jednodniowe spotkanie dla liderów branży. Organizatorem jest Nowoczesna Firma SA we współpracy z Karolem Bancerzem, twórcą portalu eksperckiego ccnews.pl.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny dla grupy docelowej. Warunkiem jest rejestracja na stronie www.festiwalcallcenter.pl. Organizator akredytuje wszystkich uczestników.

Wydarzenie zostało przygotowane w specjalnej, łączonej formule. Odwiedzający będą mogli odwiedzić stoiska prezentujące oferty firm z branży oraz wysłuchać wystąpień eksperckich na temat aktualnej sytuacji na rynku, rozwiązań preferowanych przez klientów oraz nowinek technologicznych.

W programie zaplanowano między innymi prelekcje: Macieja Orłosia – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i trenera wystąpień publicznych, – Łukasza Kobca - Partner Sales Managera w spółce Unified Factory SA oraz Dawida Wójcickiego – CEO Voicetel Communications SA. Między prelekcjami uczestnicy będą mogli skorzystać z konsultacji eksperckich w specjalnie przygotowanej strefie merytorycznej.

Na kolejny dzień, czyli 16 maja, zaplanowano dla uczestników dodatkową ofertę warsztatów tematycznych prowadzonych przez specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Warsztaty poprowadzą między innymi Rafał Jarosz – trener biznesowy, menedżer i konsultant – oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mówca i coach sprzedaży, a także trenerzy z firmy HILLWAY Training & Consulting.

Aktualne informacje dotyczące wydarzenia znajdują się na stronie www.festiwalcallcenter.pl.

Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum