Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy

Szef Sprzedaży 38/2018
IX_Kongres_Stolarki_Polskiej.jpg
„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej.

Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów. Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży.

Prowadzący tę część Kongresu moderatorzy każdego roku dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając jednocześnie różne aspekty omawianego tematu – zawsze są one zilustrowane bogatym doświadczeniem innych osób, które w formie video-wywiadów przekazują uczestnikom Kongresu solidną dawkę wiedzy.

Podczas poprzednich edycji Kongresu, uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zbudować silną markę, co ma na to wpływ i jak ten proces prowadzić. Ważnym zagadnieniem była również ścieżka zakupowa konsumentów – dywagowaliśmy, czy stacjonarny punkt dystrybucji jest lepszy od wirtualnego sklepu – po analizie ekspertów biorących udział w panelu, okazało się, że dopiero połączenie obu metod jest najlepszym rozwiązaniem. Rok temu tematem przewodnim był design. Jak wpływa on na postrzeganie produktu i jak go wykorzystać, by sprzedawać więcej i w wyższej cenie.

W tym roku głównym zagadnieniem będzie biochemia sprzedawcy. Omówi go Nikolay Kirov – wykładowca, trener i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji i biznesie, partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert opowie m.in. o tym, jak dział sprzedaży skupiony wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami. I odwrotnie: jak handlowców zbyt mocno skupionych na relacjach z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik. Pokaże, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży. Podpowie również jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników.

W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży.

W I panelu tematycznym „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa” zostaną zaś poruszone takie kwestie jak: aktualne trendy w stolarce otworowej i ich wpływ na kształt rynku, oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 roku wobec producentów stolarki otworowej, wykorzystanie nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem, termomodernizacja (przegląd projektów w wybranych krajach europejskich – omówienie systemu na przykładzie Włoch, system wsparcia w Polsce, zachęty finansowe – przedstawienie sytuacji z punktu widzenia ekonomii).

Szczegółowy opis programu, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod adresem:

https://kongres.poid.eu/program-ix-kongresu-stolarki-polskiej/

https://kongres.poid.eu/harmonogram/

https://kongres.poid.eu/moderatorzy-i-panelisci/

Rejestracja: https://kongres.poid.eu/rejestracja/

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum