• Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?

Wielu właścicieli i menedżerów sprzedaży popełnia błędy, wyceniając produkty w sklepie. Książka Romana Szymczaka została napisana dla tych, którzy poszukują wiedzy, jak zwiększyć rentowność dzięki zastosowaniu dźwigni cenowej. Dzieki niej dowiesz się więcej o:

  • psychologii cen i jej wpływie na decyzja klienta,
  • technikach pricingowych, dzięki którym możesz zarabiać więcej,
  • niecenowych działaniach zwiększających marżę,
  • nowoczesnych narzędziach pricingowych stosowanych w handlu detalicznym,
  • promocjach detalicznych, które przyciągają klienta jak magnes ×

Tytuł: Pricing. Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

Autor: Roman Szymczak

Wydawnictwo: TM360

Liczba stron: 160

Zobacz również

Tekst otwarty nr 51/2020

Pomoc we wspólnej sprawie

SS_51_5.1.jpg

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości, lecz także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, które przed nimi stają, rodzą się i dobre pomysły, i nieporozumienia.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Być lepszym menedżerem

SS_51_4.2.jpg

Poszukujesz sprawdzonych narzędzi, zaczerpniętych od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawią twoje kompetencje jako menedżera? Mamy dla ciebie książkę wypełnioną nimi od pierwszej do ostatniej strony!

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Przetrwają najlepiej skomunikowani

SS_51_4.1.jpg
  • Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?
  • Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?
  • Jak porozumieć się z pokoleniami, które wchodzą na rynek pracy?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama