27 października w trakcie Warsaw Wine Experience 2019 oficjalną premierę będzie mieć 4. wydanie cenionej książki Kevina Zraly’ego „Kurs wiedzy o winie”. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad 3 miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie, pełnej ciekawostek i anegdot. Bieżące wydanie zostało dodatkowo poszerzone o rozdział dotyczący win polskich, którego autorem jest Wojciech Bońkowski, wydawca portalu Winicjatywa.pl i kwartalnika „Ferment”.

Kevin Zraly o winie mówi i pisze jak nikt wcześniej. To uczyniło go czołowym popularyzatorem kultury wina na świecie. Jego żywy i przystępny sposób przekazywania wiedzy sprawił, że „Kurs wiedzy o winie” stał się w ciągu ostatnich 30 lat nieodzownym i ulubionym podręcznikiem każdego pasjonata win. Na kartach książki autor dokonuje swoistej „demistyfikacji” każdego aspektu rozległej wiedzy o winie: począwszy od odmian winorośli, poprzez techniki winifikacji, różne typy i style win, prawidłowy sposób odczytywania etykiet, aż po tajniki 60-sekundowej degustacji. Jednocześnie „Kurs wiedzy o winie” to książka zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych miłośników wina.

Począwszy od słynnych win czerwonych z Bordeaux i Kalifornii, a skończywszy na wytyczających nowe szlaki białych winach z Nowej Zelandii i stanu Nowy Jork, książka przynosi dokładne mapki każdego z prezentowanych regionów, malownicze fotografie, obfitość tabel i infografik, wzmianki o ponad 700 winach z całego świata, reprodukcje etykiet (by pomóc nam znaleźć te „właściwe” wina) oraz komentowane degustacje, zamykające każdy z rozdziałów. Smakoszy zainteresują zestawienia najlepszych roczników, jak również krótkie, ale treściwe wskazówki na temat komponowania win z potrawami. Nie zabrakło odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak również
quizów podsumowujących poszczególne rozdziały.

Obecne – zaktualizowane i rozszerzone – wydanie książki zawiera nowe lekcje, opracowane osobno dla Nowej Zelandii, Australii i Południowej Afryki oraz dla win musujących czy wzmacnianych. Redakcja merytoryczna Wojciecha Bońkowskiego, uznanego w Polsce autorytetu winiarskiego, jest gwarantem jakości i fachowości przekładu. Wojciech Bońkowski jest również autorem rozdziału poświęconego winom polskim, które wzbogaca polską edycję publikacji.

Lektura kolejnego wydania „Kursu wiedzy o winie” dostarczy czytelnikowi wszelkich narzędzi, niezbędnych do samodzielnego odkrywania najbardziej odpowiadających mu win oraz świadomego delektowania się nimi od święta i na co dzień! 

Książka dostępna wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej! Istnieje możliwość personalizacji obwoluty i skomponowania niebanalnego korporacyjnego upominku.

Szczegóły: www.kevin-zraly-kurs.pl.

Publikacji patronują: „Ferment”, „Food Service”, KUKBUK, OuiChef.pl, Winicjatywa.pl, Vinisfera.pl

Zobacz również

Sprzedaz‑24.pl 100% praktycznej wiedzy na wyciągnięcie ręki

SS_49_4.jpg

Jest takie miejsce w internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 48/2020

Poligon Szefów Sprzedaży 2019 zakończony!

monikawasko36.jpg

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji, oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma szans powodzenia.

Czytaj więcej

Handlowiec na wagę złota

SS_47_5.jpg

Specjaliści ds. sprzedaży należą do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku. Dane portalu Pracuj.pl pokazują, że tylko w III kwartale 2018 r. ofert pracy dla tego typu profesjonalistów było o ponad 10% więcej niż w poprzednim roku. Z badania Michael Page „Confidence Index” za II kwartał 2019 r. wynika natomiast, że 80% handlowców jest zadowolonych z ogólnych warunków zatrudnienia, a 67% również z wysokości pensji. Pozyskanie dobrego specjalisty może sprawić pracodawcy spore trudności. Jak zatem przyciągnąć do firmy efektywnego sprzedawcę?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama