National Sales Congress to wydarzenie dedykowane menedżerom i dyrektorom sprzedaży charakteryzujące się kompleksowym zakresem tematycznym oraz wysoką merytoryką wystąpień uznanych praktyków, trenerów biznesu i wykładowców programów MBA.

Pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem, gromadząc ponad 500 uczestników: menedżerów wyższego szczebla, dyrektorów oraz przedstawicieli zarządów firm.

Całości przyświeca idea dążenia do mistrzostwa w swojej dziedzinie, dlatego w bloku poświęconym motywacji będzie można posłuchać m.in. prelekcji mistrzów świata: Jakuba B. Bączka – trenera mentalnego kadry narodowej siatkarzy, która zdobyła złoty medal mistrzostw świata oraz Jerzego Górskiego – mistrza świata double ironman, którego historia zainspirowała twórców filmu „Najlepszy”.

National Sales Congress to aż cztery wydarzenia jednego dnia:

  • Kongres sprzedażowy – 10 tematów z zakresu skutecznej sprzedaży, negocjacji handlowych, personal brandingu i social sellingu.
  • Kongres menedżerów – program poświęcony zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. Możliwość uczestniczenia w wystąpieniach profesorów kierunków MBA i EMBA – najbardziej prestiżowych na świecie kwalifikacji menadżerskich.
  • Warsztaty „Trening pokonywania obiekcji w oparciu o indywidualny mechanizm oporu «trudnego» klienta” prowadzone przez Sebastiana Goszcza, który doda sportowego ducha dzięki blisko 20-letniemu doświadczeniu w zarządzaniu zespołami i sprzedażą w branży fitness.
  • Networking biznesowy – świetna okazja do nawiązania relacji biznesowych dzięki strefie moderowanej przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce i Kirov Strategic Negotiators.

Więcej informacji na: www.nationalsales.pl

Also check

Zaplanuj z nami maj/czerwiec

Read more

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

SS_44_5.jpg

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Read more

Rusza kampania „Poznaj swojego kontrahenta”

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej i Federacja Konsumentów pod patronatem UOKiK rozpoczęły akcję „Poznaj swojego kontrahenta”. Kampania edukacyjna skierowana jest m.in. do firm wynajmujących sale na takie spotkania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama