30 czerwca ukaże się pierwszy numer dwumiesięcznika „E-commerce & Digital Marketing”. Magazyn skierowany jest do wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą internetową.

Nowy magazyn o sprzedaży internetowej

Przewodnim tematem pierwszego wydania magazynu będzie sprzedaż transgraniczna. Czytelnicy otrzymają wskazówki, w jaki sposób oferować swoje produkty klientom zagranicznym, na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji na rynki UE, jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów. W numerze pojawią się również podpowiedzi, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają, jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, aby ich nie zniechęcić do zakupów, i jak wyeliminować negatywne zjawiska związane z e-płatnościami, a także w jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas dostawy do klienta.

Integralną częścią magazynu jest serwis E-commerce-24.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały, uzupełniające zagadnienia poruszane w magazynie oraz praktyczne narzędzia, takie jak wzór reklamacji usługi kurierskiej, procedura zabezpieczenia e-płatności, przykładowa ścieżka komunikacji z klientem w sytuacji, kiedy towar jest niedostępny w sklepie, schemat opisu produktu.

Tytuł: „E-commerce & Digital Marketing”
Wydawca: Explanator
Objętość: 64 strony
Cena: 47 zł

Zobacz również

Od szalonej koncepcji do nowatorskiego produktu

Od szalonej koncepcji do nowatorskiego produktu
Czytaj więcej

Informacja zwrotna to tajna broń lidera

Informacja zwrotna to tajna broń lidera
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama