3 grudnia w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej X edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy.

Wyjątkową, jubileuszową edycję konkursu patronatem objęła pani Andżelika Możdżanowska, Pełnomocnik Rządu do spraw Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju. Ideą Konkursu jest kształtowanie i promowanie dobrych praktyk w sprzedaży oraz wysokich standardów etycznych.

W gali uczestniczyło ponad 200 osób. W gronie gości znaleźli się przedstawiciele organizacji sprzedażowych, naukowych, firm, organizacji biznesowych i mediów.

W tym roku statuetki i wyróżnienia przyznano w 14 kategoriach: Dyrektor Sprzedaży, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Key Account Manager, Menedżer Obsługi Klienta, Menedżer Sprzedaży, Menedżer Sprzedaży B2B, Menedżer Sprzedaży E-commerce i Digital, Przedstawiciel Handlowy, Przedstawiciel Handlowy B2B, Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży, Telesprzedaż, Trener Sprzedaży, Zespół Obsługi Klienta, Zespół Sprzedaży.

Nagrody zdobyli m.in.:

Nagroda Specjalna:

  • Nagroda Specjalna prezesa PNSA za wieloletni wkład merytoryczny w rozwój sektora przedsiębiorczości w Polsce: Prof. dr hab. Alojzy Nowak, Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Kategoria: Dyrektor Sprzedaży

  • Bartosz Wawryk / Orange Polska – Laureat
  • Krzysztof Kaczmarek / Kompania Piwowarska SA – Wyróżnienie
  • Magdalena Słobodzian-Nowacka / Contact Center Banku PKO SA – Wyróżnienie

Kategoria: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży

  • Maciej Natorski / Link 4 TU SA. – Laureat
  • Wojciech Otulak / Kompania Piwowarska SA – Wyróżnienie
  • Barbara Pajor / UPC Polska – Wyróżnienie

Kategoria: Key Account Manager

  • Damian Smoroński / PGNiG Obrót Detaliczny – Laureat
  • Marcin Sucharski / LINK 4 TU SA – Wyróżnienie
  • Marcin Woźniak / Kompania Piwowarska SA – Wyróżnienie

Kategoria: Menedżer ds. Obsługi Klienta

  • Łukasz Janik / Contact Center Banku Pekao SA – Laureat
  • Małgorzata Kamińska / Orange Polska – Wyróżnienie
  • Jarosław Skoczeń / Orange Polska – Wyróżnienie

Kategoria: Menedżer Sprzedaży

  • Magdalena Chmura / Nestlé Polska SA – Laureat

Kategoria: Menedżer Sprzedaży B2B

  • Paweł Walatek / PGNiG Obrót Detaliczny – Laureat
  • Andrzej Sienkiewicz / Solaris Bus & Coach SA – Wyróżnienie

Menedżer Sprzedaży E-commerce i Digital

  • Maciej Kuźma / Orange Polska – Laureat

Kategoria: Trener Sprzedaży

  • Wojciech Machowski / Contact Center Banku Pekao SA – Laureat
  • Norbert Grezel / Home Broker SA – Wyróżnienie
  • Łukasz Laskowski / Poziom4 – Wyróżnienie

Kategoria: Zespół Sprzedaży

  • Magdalena Kluzka / Kompania Piwowarska SA – Laureat
  • Magdalena Słobodzian-Nowacka / Contact Center Banku Pekao SA – Wyróżnienie

Kategoria: Supersprzedawca

  • Agnieszka Składowska / Contact Center Banku Pekao SA – Laureat
  • Maciej Natorski / LINK 4 TU SA – Wyróżnienie
  • Damian Smoroński / PGNiG Obrót Detaliczny – Wyróżnienie

Also check

Sprawdzone sposoby, dzięki którym powiększysz swoje dochody

SS_45_4.jpg

Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, nie musisz czytać tej książki. Jeżeli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić.

Read more

Pracownicy Roku nagrodzeni!

SS_45_5.2.jpg

Znamy laureatów konkursu „Pracownik Roku”, organizowanego już po raz drugi przez Business Centre Club oraz 4 Business & People. Patronat medialny nad konkursem objął „Szef Sprzedaży”.

Read more

Rozumieć i być rozumianym

SS_45_5.1.jpg

Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia „igreków” i „zetów” sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji: social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwykłej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, trzeba się najpierw nauczyć.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Advertisement