Po raz 9. wybrano najlepszych w sprzedaży w Polsce

Szef Sprzedaży 37/2018 Tekst otwarty
SS_37_04.jpg

25 listopada w warszawskim Hotelu Intercontinental podczas Gali Finałowej 9. edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży w Polsce. Wyłoniono 13 laureatów w 15 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy za imponujące wyniki sprzedażowe, pozytywne podejście oraz ponadprzeciętne zaangażowanie. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w sprzedaży i najwyższych standardów etycznych.

W gali uczestniczyło ponad dwustu gości – w tym przedstawiciele organizacji biznesowych, firm, organizacji sprzedażowych i naukowych.

Celem PNSA jest promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych w biznesie, a także nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży. Komisja Sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłoniła laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania.

Filarem przedsięwzięcia jest przekonanie o tym, że w biznesie kluczową rolę odgrywają takie wartości, jak rzetelność, uczciwość, wiarygodność i fachowość – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards. – Wyróżnieni w tej edycji są dowodem na to, że etyka idzie w parze z efektywnością w sprzedaży. Dobrze przeprowadzona sprzedaż gwarantuje wygraną dwóm stronom. Jej podstawą są dobre, konsekwentnie ukształtowane relacje z klientem, które docelowo generują zysk – dodała.

W tym roku statuetki i wyróżnienia przyznano w 15 kategoriach: Dyrektor Sprzedaży, Key Account Manager, Przedstawiciel Handlowy B2B, Trener Sprzedaży, Doradca Klienta w Banku, Manager ds. Obsługi Klienta, Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży, Manager Sprzedaży, Manager Sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Zespół Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży w Banku, Innowacyjność w Dziedzinie Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy, Manager Zespołu Sprzedaży w Banku.

Tegoroczna edycja konkursu PNSA to 13 laureatów i 22 wyróżnionych. Wyłoniono też najlepszego z najlepszych – przyznano tytuł Supersprzedawcy oraz dwa wyróżnienia w tej kategorii. Tytuł Supersprzedawcy w IX edycji PNSA otrzymała Natalia Spólnik z firmy Orange Polska S.A. Wyróżnienia przyznano Michałowi Grabskiemu (PKO BP) i Żanecie Łuckiej-Tomczyk (Orange). Tytuł Supersprzedawcy Kapituła Sędziowska PNSA przyznaje na podstawie oceny osiągnięć kandydata oraz punktów uzyskanych w drugim etapie konkursu, czyli osobistych prezentacji finalistów. Kandydaci do tytułu Supersprzedawcy są nominowani przez członków Kapituły Sędziowskiej, którzy osobiście nadzorują proces prac poszczególnych komisji sędziowskich i uczestniczą w przesłuchaniach. – Chciałabym podziękować moim przełożonym za to, że zmotywowali mnie do udziału w konkursie. Tytuł Supersprzedawcy jest dla mnie dużym zaskoczeniem i wyróżnieniem, a także motywacją do dalszej pracy – powiedziała Natalia Spólnik z Orange Polska SA., laureatka w kategorii Supersprzedawca.

Została również przyznana druga w historii nagroda specjalna prezesa PNSA za całokształt osiągnięć w sprzedaży i biznesie. Otrzymał ją Józef Wancer, Przewodniczący Rady Nadzorczej BGŻ BNP Paribas SA. Laudację wygłosił prof. zw. dr hab. Alojzy Nowak, Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas uroczystości prezesom oraz wiceprezesom firm, których kandydaci znaleźli się w finale konkursu PNSA, wręczono Certyfikaty Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta.

Patronem medialnym wydarzenia był „Szef Sprzedaży”.

Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum