Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma szans powodzenia.

Wszystkich szefów sprzedaży, którzy:

  • chcą rozstrzygnąć, które dane i liczby z przeglądanych raportów mają strategiczne znaczenie dla ostatecznego wyniku zespołu, a które są jedynie zasłoną dymną;
  • zastanawiają się, jak przełożyć sprzedażową strategię i taktykę na konkretne działania swojej jednostki, które doprowadzą ją do zwycięstwa w walce o klienta;
  • poszukują sprawdzonych sposobów na skuteczną kontrolę nad swoim garnizonem – w tym także nad oddziałami rozproszonymi i komandosami;
  • chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia wartościowych i silnych sojuszy z sieciami partnerskimi,

zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży, który w tym roku odbędzie się pod hasłem: „Strategia i taktyka – procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce”.

W ciągu dwóch dni wypełnionych merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych procesów i wsparciu sales excellence, wybrać i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców, jak pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie kluczowych pracowników, wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową, wykorzystać teorię ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży, użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży, aby przyniosło to wymierne efekty.

Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w „przepustce” – wieczornym koktajlu połączonym z networkingiem.

Dodatkowo, drugiego dnia konferencji, zaplanowane zostały round tables – dodatkowe case studies pogłębiające tematy prezentowane przy osobnych stolikach, z możliwością swobodnego zadawania pytań prelegentom.

W sztabie szkoleniowym będą m.in.: znani z łamów „Szefa Sprzedaży” Lech Dworaczyński, Renata Kozłowska, Karol Bartkowski i Piotr Bień.

Warto dać się zrekrutować!

Kiedy i gdzie?
21–22 listopada 2019 r., Warszawa

Organizator: „Szef Sprzedaży”

Więcej informacji:
kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Zobacz również

Tekst otwarty nr 47/2019

"Kurs wiedzy o winie" - legendarna książka znów w sprzedaży!

BOOK1_d.jpg

27 października w trakcie Warsaw Wine Experience 2019 oficjalną premierę będzie mieć 4. wydanie cenionej książki Kevina Zraly’ego „Kurs wiedzy o winie”. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad 3 miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie, pełnej ciekawostek i anegdot. Bieżące wydanie zostało dodatkowo poszerzone o rozdział dotyczący win polskich, którego autorem jest Wojciech Bońkowski, wydawca portalu Winicjatywa.pl i kwartalnika „Ferment”.

Czytaj więcej

Handlowiec na wagę złota

SS_47_5.jpg

Specjaliści ds. sprzedaży należą do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku. Dane portalu Pracuj.pl pokazują, że tylko w III kwartale 2018 r. ofert pracy dla tego typu profesjonalistów było o ponad 10% więcej niż w poprzednim roku. Z badania Michael Page „Confidence Index” za II kwartał 2019 r. wynika natomiast, że 80% handlowców jest zadowolonych z ogólnych warunków zatrudnienia, a 67% również z wysokości pensji. Pozyskanie dobrego specjalisty może sprawić pracodawcy spore trudności. Jak zatem przyciągnąć do firmy efektywnego sprzedawcę?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 47/2019

Sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności w życiu i biznesie

SS_47_4.2.jpg

Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama