Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma szans powodzenia.

Wszystkich szefów sprzedaży, którzy:

  • chcą rozstrzygnąć, które dane i liczby z przeglądanych raportów mają strategiczne znaczenie dla ostatecznego wyniku zespołu, a które są jedynie zasłoną dymną;
  • zastanawiają się, jak przełożyć sprzedażową strategię i taktykę na konkretne działania swojej jednostki, które doprowadzą ją do zwycięstwa w walce o klienta;
  • poszukują sprawdzonych sposobów na skuteczną kontrolę nad swoim garnizonem – w tym także nad oddziałami rozproszonymi i komandosami;
  • chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia wartościowych i silnych sojuszy z sieciami partnerskimi,

zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży, który w tym roku odbędzie się pod hasłem: „Strategia i taktyka – procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce”.

W ciągu dwóch dni wypełnionych merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych procesów i wsparciu sales excellence, wybrać i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców, jak pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie kluczowych pracowników, wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową, wykorzystać teorię ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży, użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży, aby przyniosło to wymierne efekty.

Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w „przepustce” – wieczornym koktajlu połączonym z networkingiem.

Dodatkowo, drugiego dnia konferencji, zaplanowane zostały round tables – dodatkowe case studies pogłębiające tematy prezentowane przy osobnych stolikach, z możliwością swobodnego zadawania pytań prelegentom.

W sztabie szkoleniowym będą m.in.: znani z łamów „Szefa Sprzedaży” Lech Dworaczyński, Renata Kozłowska, Karol Bartkowski i Piotr Bień.

Warto dać się zrekrutować!

Kiedy i gdzie?
21–22 listopada 2019 r., Warszawa

Organizator: „Szef Sprzedaży”

Więcej informacji:
kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Zobacz również

Tekst otwarty nr 51/2020

Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

pricing.png
  • Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Pomoc we wspólnej sprawie

SS_51_5.1.jpg

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości, lecz także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, które przed nimi stają, rodzą się i dobre pomysły, i nieporozumienia.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Być lepszym menedżerem

SS_51_4.2.jpg

Poszukujesz sprawdzonych narzędzi, zaczerpniętych od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawią twoje kompetencje jako menedżera? Mamy dla ciebie książkę wypełnioną nimi od pierwszej do ostatniej strony!

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama