Pomoc we wspólnej sprawie

SS_51_5.1.jpg
Tekst otwarty nr 51/2020

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości, lecz także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, które przed nimi stają, rodzą się i dobre pomysły, i nieporozumienia.

Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy pojawia się i znika. Podobnie jest z celem. Raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc – coaching zespołowy.

Autorzy książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach oraz w powstawaniu, integrowaniu i odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili.

Tytuł: Coaching zespołowy. Praktyczny przewodnik dla liderów, trenerów, konsultantów i nauczycieli

Autorzy: Rafał Szewczak, Joanna Grela, Michał Bloch

Wydawnictwo: Onepress

Liczba stron: 288

Zobacz również

Sklepy muszą zaoferować konsumentom nowe powody do zakupu w trybie offline

Wybuch pandemii COVID-19, zamrożenie gospodarek, troska o własne bezpieczeństwo, obniżenie dochodów lub utrata pracy w zdecydowany sposób odcisnęły piętno na zwyczajach zakupowych konsumentów na całym świecie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

pricing.png
  • Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Być lepszym menedżerem

SS_51_4.2.jpg

Poszukujesz sprawdzonych narzędzi, zaczerpniętych od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawią twoje kompetencje jako menedżera? Mamy dla ciebie książkę wypełnioną nimi od pierwszej do ostatniej strony!

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama