Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia „igreków” i „zetów” sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji: social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwykłej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, trzeba się najpierw nauczyć.

Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się między innymi:

  • jakie są podstawowe błędy i bariery w komunikacji i jak sobie z nimi radzić;
  • jakie są podstawowe narzędzia utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;
  • jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych;
  • jak dzięki komunikacji bez przemocy budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.

 

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty nr 46/2019

Poligon Szefów Sprzedaży czeka na chętnych rekrutów!

SS_46_05.jpg

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma szans powodzenia.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 46/2019

Innowacyjnie o innowacjach

SS_46_04_1.jpg

Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 46/2019

Relacje, nie władza!

SS_46_04_2.jpg

Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą i obowiązkiem, lecz mówienie ludziom, co mają robić, nie sprawdza się

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama