Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia „igreków” i „zetów” sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji: social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwykłej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, trzeba się najpierw nauczyć.

Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się między innymi:

  • jakie są podstawowe błędy i bariery w komunikacji i jak sobie z nimi radzić;
  • jakie są podstawowe narzędzia utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;
  • jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych;
  • jak dzięki komunikacji bez przemocy budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.

 

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Sprawdzone sposoby, dzięki którym powiększysz swoje dochody

SS_45_4.jpg

Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, nie musisz czytać tej książki. Jeżeli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić.

Read more

Pracownicy Roku nagrodzeni!

SS_45_5.2.jpg

Znamy laureatów konkursu „Pracownik Roku”, organizowanego już po raz drugi przez Business Centre Club oraz 4 Business & People. Patronat medialny nad konkursem objął „Szef Sprzedaży”.

Read more

Zaplanuj z nami maj/czerwiec

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama