We wrześniu Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) opublikowało na swoich stronach raport z badania branży outsourcing call/contact center. Raport powstał w oparciu o badania przeprowadzone w czerwcu 2014 roku. Jest to pierwsza w Polsce tak szczegółowa analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu i usług call/contact center na zlecenie.

Raport zawiera szczegółową analizę danych, opatrzoną komentarzami ekspertów. Dane prezentowane w raporcie dotyczą liczby i wielkości firm działających na rynku. – To, oczywiście, dopiero pierwszy krok w pełnym podsumowaniu tego sektora. W tej edycji skupiliśmy się bardziej na zidentyfikowaniu i dotarciu do całości rynku niż na pozyskaniu szerokiego spektrum danych. Udało nam się potwierdzić skalę branży i zdiagnozować jej otwartość na samoocenę. Jesteśmy w dobrym punkcie do dalszych badań – komentuje badanie Marcin Sosnowski, dyrektor wykonawczy SMB.

Raport dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB: www.smb.pl/badania_smb. Polskie Badanie Marketingu.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Źródło: SMB

Zobacz również

Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

29 stycznia podczas finałowej gali online XII edycji konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.

Czytaj więcej

Szkolenia online, w których warto wziąć udział

Poszerzaj wiedzę bez wychodzenia z domu czy z biura

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama