Social media pod lupą

Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagram, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube’a korzystają ludzie wokół ciebie, twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.

Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się m.in.:

  • Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych?
  • Co powoduje, że się od nich uzależniamy i czy możemy się przed tym bronić?
  • Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów?
  • W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych? ×

Tytuł: Zrozumieć social media

Autor: Artur Roguski

Wydawnictwo: Onepress

Liczba stron: 296

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 53/2020

Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę

Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę

Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian w świecie e-mail marketingu i ciągle rozwijającej się automatyzacji. Ponadto Badanie pozwala poznać polskich Internautów – rozszyfrować ich preferencje i sposoby wykorzystywania kanału e-mail.

Czytaj więcej

Gra bez końca

Gra bez końca
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama