Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagram, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube’a korzystają ludzie wokół ciebie, twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się m.in.:
- Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych?
- Co powoduje, że się od nich uzależniamy i czy możemy się przed tym bronić?
- Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów?
- W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych? ×
Tytuł: Zrozumieć social media
Autor: Artur Roguski
Wydawnictwo: Onepress
Liczba stron: 296
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.