Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności.

Menedżerów i liderów interesują przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy i zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez sprzedawane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania książki, której nadał oryginalną formułę.

To 12 przystanków w podróży, podczas której każdy może poznać świat metod mentoringowych i coachingowych stosowanych nie tylko w sprzedaży, lecz także w marketingu, nauce, sporcie czy sztuce. Choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji do sukcesu.

Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i codziennych doświadczeń konsumenckich. Ćwiczenia, które czytelnik może wykonać w trakcie lektury, pozwalają lepiej rozumieć i wyczuć świat biznesu – nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć. ×

Tytuł: Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym

Autor: Grzegorz Radłowski

Wydawnictwo: Onepress

Liczba stron: 512

Zobacz również

Tekst otwarty nr 50/2020

Znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych

SS_50_5.jpg

Dzisiejszy rynek pracy sprawia, że proces poszukiwania odpowiednich kandydatów jest jak bitwa o talenty. Czy tradycyjne metody rekrutacji to już przeżytek? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Książka Przyciąganie talentów pokazuje, jak werbować ludzi, których pragnie mieć u siebie każda organizacja.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 50/2020

Menedżer na starcie

SS_50_4.2.png

Jesteś świeżo upieczonym menedżerem i zastanawiasz się, jak przetrwać trudne początki? Bez obaw, mamy dla ciebie koło ratunkowe. Z pomocą książki Menedżer na starcie w ekspresowym tempie opanujesz sztukę bycia liderem.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 50/2020

Błyskawiczna motywacja dla każdego

SS_50_4.1.jpg
  • Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
  • Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do „kołczów”?
  • Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama