Jest takie miejsce w internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Sprzedaz-24.pl to jeden z ważniejszych adresów w polskim internecie dla pracowników działów sprzedaży, zarówno tych, którzy pracują w branży B2B, jak i B2C. To pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna platforma zawierająca bibliotekę wiedzy niezbędną w pracy m.in. menedżerów sprzedaży i handlowców. Bez wątpienia jest to również najbogatszy zbiór artykułów, szkoleń i opracowań wspierających ich rozwój zawodowy na wszystkich jego etapach.

Content na wagę złota

Platforma jest na bieżąco aktualizowana i zasilana artykułami pochodzącymi z magazynów „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”,„E-commerce & Digital Marketing” i "Sell it in English", a także wybranymi, dopasowanymi tematycznie treściami kilku innych periodyków z portfela wydawnictwa Explanator. Na portalu udało się zgromadzić ponad 2000 artykułów autorstwa ponad 500 autorów (rysunek 1). Ośmioletnie archiwa „Szefa Sprzedaży”, pięcioletnie archiwa „Asa Sprzedaży”, 13 numerów nowego magazynu „E-commerce & Digital Marketing” i 10 dotychczasowych wydań „Sell it in English” dostępne są w jednym miejscu. Należy wspomnieć, że zasoby portalu są uzupełniane średnio co 10-14 dni, dzięki czemu nieustannie rozbudowujemy tę unikalną bazę wiedzy sprzedażowej.

Rozwiązania szyte na miarę

Szczególnego znaczenia, zwłaszcza w przypadku serwisów z dużą ilością treści, nabierają usprawnienia w nawigacji, które czynią go przyjaznym dla użytkownika. Dlatego też dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa portalu była dla użytkowników jak najbardziej intuicyjna. Idea korzystania z niego została maksymalnie uproszczona. Zastosowano zaawansowaną wyszukiwarkę, a także możliwość oznaczania tekstów przez użytkownika i tworzenia własnej „teczki” z potrzebnymi artykułami.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty nr 48/2020

Poligon Szefów Sprzedaży 2019 zakończony!

monikawasko36.jpg

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji, oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma szans powodzenia.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 47/2019

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

BOOK1_d.jpg

27 października w trakcie Warsaw Wine Experience 2019 oficjalną premierę będzie mieć 4. wydanie cenionej książki Kevina Zraly’ego „Kurs wiedzy o winie”. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad 3 miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie, pełnej ciekawostek i anegdot. Bieżące wydanie zostało dodatkowo poszerzone o rozdział dotyczący win polskich, którego autorem jest Wojciech Bońkowski, wydawca portalu Winicjatywa.pl i kwartalnika „Ferment”.

Czytaj więcej

Handlowiec na wagę złota

SS_47_5.jpg

Specjaliści ds. sprzedaży należą do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku. Dane portalu Pracuj.pl pokazują, że tylko w III kwartale 2018 r. ofert pracy dla tego typu profesjonalistów było o ponad 10% więcej niż w poprzednim roku. Z badania Michael Page „Confidence Index” za II kwartał 2019 r. wynika natomiast, że 80% handlowców jest zadowolonych z ogólnych warunków zatrudnienia, a 67% również z wysokości pensji. Pozyskanie dobrego specjalisty może sprawić pracodawcy spore trudności. Jak zatem przyciągnąć do firmy efektywnego sprzedawcę?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama