Nigdy tak bardzo nie docenialiśmy obecności konsultantów obsługi klienta, jak podczas pandemii. Świat po COVID-19 będzie jednak według ekspertów zupełnie inny. Bardziej cyfrowy? Z pewnością! Dlatego tak ważne jest pozostawanie na bieżąco z trendami i nowinkami. Tylko dzięki temu firmy są w stanie zmieniać się na potrzeby cyfrowego klienta.

Święto obsługi klienta już we wrześniu

Dzisiaj wystarczy uczestniczyć w kilku webinariach, aby wyrobić sobie zdanie o tym, jak takie cyfrowe biuro obsługi klienta powinno wyglądać. Żadne jednak nie da 100% gwarancji, że to, co robimy, spełnia oczekiwania klientów. Żadne z nich nie da nam także przeglądu tego, co dzieje się na rynku obsługi klienta i w sprzedaży w zdalnych kanałach. A branża pozostawała bez odpowiedzi na nurtujące pytania, aż do momentu, gdy na rynku konferencji pojawiło się wyjątkowe wydarzenie – Customer Care Festival.

W dobie pandemii odbywa się ono w formie zdalnej już drugi rok. Poprzednie i następne odbywać się będą w wersji stacjonarnej. Dlatego tym bardziej warto wziąć udział w wydarzeniu, które skupia ponad stu najlepszych ekspertów tego obszaru w Polsce. Podczas dwóch dni, aż na trzech równoległych scenach, będzie można wysłuchać nawet 120 prezentacji, paneli dyskusyjnych i warsztatów. Tegoroczna edycja wydarzenia będzie mieć też rekordową liczbę uczestników – ponad 800.

Czym jest Customer Care Festival? Najprościej ujmując, to wydarzenie dla liderów i entuzjastów najlepszych standardów obsługi klienta, CX, CC i obsługi zdalnej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia rynkowe, case studies oraz rynkowe trendy.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

Wydarzenie jest bezpłatne. Umożliwi ono nawiązanie nowych relacji biznesowych, obserwację najlepszych standardów, poznanie liderów obsługi klienta, przeprowadzanie wielu kuluarowych rozmów bezpośrednio w trakcie konferencji, jak i po niej, na specjalnej, dedykowanej uczestnikom grupie dyskusyjnej.

Bezpłatna rejestracja i program na www.festivalcc.pl.

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Zostań mistrzem wystąpień

Zostań mistrzem wystąpień
Czytaj więcej

Aby twoi pracownicy nie bali się... pracy

Aby twoi pracownicy nie bali się... pracy
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama