To książka, której głównym celem jest zwiększyć pewność siebie sprzedawców telefonicznych, pomóc im ułożyć skuteczny schemat rozmowy telefonicznej, a co za tym idzie – wynieść wyniki na wyższy poziom.

W poszukiwaniu telebohaterów...

Książka Telebohater została napisana dla wszystkich sprzedawców telefonicznych, pracujących w call center, jak i przedstawicieli handlowych, dla których telefon jest jednym z narzędzi pracy. Autor zamieścił w książce praktyczne przykłady prowadzenia procesu sprzedaży telefonicznej na każdym etapie rozmowy, korzystając z ponad 11-letniego własnego doświadczenia w sprzedaży telefonicznej, ponad 10 zespołów, które prowadził oraz ponad 12 tys. godzin w salach szkoleniowych. W książce znajdziesz ponad 20 prawdziwych historii z życia sprzedawców, ponad 20 praktycznych ćwiczeń, które pomogą utrwalić zdobytą w każdym rozdziale wiedzę. Wszystko napisane konkretnym językiem, bez zbędnego lania wody, połączonym z dużą dawką humoru.

Tytuł: Telebohater. Jak wybitnie sprzedawać przez telefon

Autor: Patryk Jasiński

Wydawnictwo: Successful Mental Salle Liczba stron: 188

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Wyślij swoich handlowców na Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2022 ‑ wracamy stacjonarnie!

Wyślij swoich handlowców na Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2022 - wracamy stacjonarnie!
Czytaj więcej

E‑mail wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej

E-mail wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej

Dla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach – wynika z 18. ogólnopolskiego badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzonego przez SARE z Digitree Group.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.