
SARE (Digitree Group) uruchomiło kolejną edycję autorskiego badania wykorzystania poczty e-mail. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek e-mailowych? Ile mają kont pocztowych? Co sądzą o e-mailach mających odzyskać porzucony koszyk? Co wiedzą na temat spamu? O to między innymi pytają specjaliści z firmy SARE. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski. Jest skierowana przede wszystkim do prywatnych użytkowników poczty, ale też do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji e-mail marketingowej.
Odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do e-mail marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych.
W myśl klientocentryczności badanie poczty pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników, aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który wzbogacą wypowiedzi ekspertów z obszaru digitalu.
Pełnoletność zobowiązuje, a badanie SARE ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na badanie się rodził, a było to w 2003 r., świat internetu i komunikacji online j raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie, dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty e-mail w życiu codziennym. Z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do e-mail marketingu, badanie z roku na rok było optymalizowane, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, oraz aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii e-mailowych mogły jak najlepiej dopasować komunikaty do swoich grup docelowych – komentuje Rafał Zakrzewski, prezes Digitree Group.
Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.
Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź. Zachęcamy do wzięcia udziału w inicjatywie SARE.
Patronami 18. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:
- Patronat honorowy: IAB Polska - patronat honorowy oraz Patroni medialni: „Marketer+”, „Nowy Marketing”, „Magazyn Online Marketing Polska”, „Szef Sprzedaży”, „BRIEF”, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter, Salelifter.
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
